Wie al aan de ananas en bitter lemon??

Wie is er al aan de ananas en bitterlemon???
Ik ben nu 36 weken en 4 dagen en begin het een beetje gehad te hebben.
Heb een zoontje van 18 maanden rondlopen en begin moe te worden.

Vorige keer wel de ananas geprobeerd te eten maar mijn zoon kwam 5 dagen te laat.
Mijn gyn vertelde vorige keer dat ik er was da thij dacht dat de baby wel eens eerder kon komen, heb al 1 cm ontsluiting en de baarmoedermond is al zacht..... maar ja nu zit ik dus te hopen dat de baby volgende week komt en voor het zelfde geld komt ze pas over 5 weken!!!!!!!!

Vorige keer bevallen in de winter en dat vond ik niet zo erg, nu is het hier erg warm waar we wonen (buitenland) en ben zo snel moe en hangerig.

Afwachten maar!

Groetjes Fee

Ik nog niet... ik wacht netjes tot de 37ste week en dan proberen we dat ook maar! Hier (woon ook in het buitenland) ook enorm heet, en benauwd, dat is echt minder met die dikke buik. Mijn eerste kindjes zijn in april en de tweede in september geboren. Toen was het toevallig ook erg warm....

Ik weet dat ik niet langer ga lopen dan 38 weken en dat scheelt... nog 2,5 weken dus.... Waar woon je?
En tja, met die bmm.... dat wil helaas niet altijd garantie geven dat het kindje eerder geboren gaat worden... bij tweede of volgende kinderen kan dat eerder dat de bmm verweekt en open gaat....

Nou succes ermee, ik ga even met mijn voeten in het kinderbadje zitten en lekker even niks doen!

groetjes!

grappig, toen ik de vorige keer overtijd liep, heb ik ongeveer alles wat er gezegd wordt geprobeerd om de bevalling op te wekken, dus inderdaad bitter lemon drinken, hart van de ananas eten, vrijen, heel vet eten om je darmen goed te laten werken enz... en het hielp helemaal niks.
hoewel voor sommigen schijnt het wel erg goed te werken en wie weet ga ik het zelf nog wel weer eens proberen... haha

nee hier ook niet aan al die "hulpmiddeltjes" Sprak gisteren een kennis die verloskundige is... Die geloofde ook niet zo zeer in deze manieren... Het kan helpen, maar het hoeft niet...
Ze zei wel dat evt. accupunctuur een optie was. maar wel pas na 38 wkn...
Ik zit er toch wel over te denken hoor...
Ze voorspelde me nl. dat het nog wel ff kon duren...
Meestal komt een 2e kindje 4 tot 5 dgn later dat een eerste kindje.
En onze zoon kwam met 40 wkn en 3 dagen.....
Dus als dat zo is, dan heb ik nog wel ff te gaan....

We wachten maar af!!!

Grtjs,
Mama Peet

Ik moet eerlijk bekennen dat ik maandag begonnen ben met het drinken van bitter lemon.
Je moet toch iets drinken
Het schijnt allene maar te werken als de bevalling toch al niet zo lang meer op zich zou laten wachten.
Ach, proberen kunnen we het altijd.

Hier 38+6, heb al 4 ananassen gehad in week 37 heeft niet geholpen. Vorige zwangerschap ook bitter lemon en ananas geprobeerd, te vergeefs. Kwam met 40+1. Hoorde laatst een verhaal over wonderolie, maar schijnt heel vies te zijn. Och, we wachten het af.   Loop in praktijk met 3 VK's, en allemaal zeggen ze iets anders, een denkt eerder ander later.....
Iedereen suc6!!

Tja, volgens mij kunnen we niets anders dan ons erbij neerleggen dat kinderen nu eenmaal komen wanneer hun tijd gekomen is. Liever wat te laat dan te vroeg toch, i.v.m. de gezondheid van het kindje. Maar goed, de laatste loodjes zijn zwaar, ik ben nu ruim 35 weken dus ik heb me erop ingesteld dat het nog even duurt allemaal.

Terug
Bovenaan