wie al bezig met namen??

hoi,

ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger en ben wel benieuwd of jullie al bezig zijn met het verzinnen van namen?
misschien leuk om te noemen, ik vind het nl erg moeilijk.

groetjes natascha

Hoi Natascha

Ik ben morgen precies 6 weken en eigenlijk staan bij ons de namen al zo goed als vast.
Ik had een paar maanden geleden een meisjesnaam geroepen tegen mijn man die hij in eerste instantie maar niets vond en hij riep een jongensnaam die ik niets vond.
Nu hadden we het er van de week weer over en toen bleek dat "mijn" meisjesnaam toch wel in zijn hoofd bleef hangen en dat hij de naam toch wel heel mooi vond en hetzelfde had ik met de jongensnaam die hij geroepen had. Dus voor de 6 weken hebben wij de namen al terwijl we echt dachten dat dat een heel groot probleem zou gaan geven omdat we allebij van totaal andere namen houden.
De namen houd ik nog even geheim maar die horen jullie over een maandje of 8 wel.

Groetjes Natalie

Hoi hoi,

Wij zijn ook al uit over de naam. De meisjesnaam hadden we nog. We dachten eerst aan een andere naam, maar die is toch iets te apart. We hebben nu ook een passende jongensnaam erbij verzonnen. De namen blijven voorlopig geheim...

Groetjes,
Nelly.

we zijn er al wel over aan het nadenken, vooral 's avonds in bed haha
maar we hebben nog geen keus gemaakt, daar hebben we nog alle tijd voor!
het moet wel bij onze dochters naam passen :)

Hoi allemaal,

Ik ben begonnen met het opschrijven van een aantal namen. Wanneer ik na een paar dagen weer kijk dan kan het zo zijn dat meer dan de helft weer verdwijnt. Bij de jongensnamen blijven er tot nu toe iedere keer 2 staan en bij de meisjes 3. Dit kan zo maar veranderen, maar ze blijven favoriet. Ik vertel ze nog niet, want er zijn altijd mensen die wel weten dat je hier schrijft en dan weten zij de namen al en ik vind het toch een sport om die nog "even"(tot de bevalling)  geheim te houden.

Het worden in ieder geval wel namen die ook een beetje passen bij de andere twee namen.

Groetjes Claudia, mama van Dion en Senne*

Terug
Bovenaan