wie al met de babykamer begonnen?

Hoi allemaal,

Ik was even nieuwsgierig of jullie al met de babykamer begonnen zijn, wij zijn druk aan het behangen, heb hem graag lekker op tijd af!!
Wij weten dat we een jongetje krijgen en krijgen nu dus ook een lichtblauwe/witte babykamer.
Nu we hier mee bezig zijn word het allemaal nog echter, echt super spannend ook al is het de tweede keer.
Nou ben benieuwd wat jullie er van aan het maken zijn...

xx natascha

Hoi hoi,

Leuk is dat hè, alvast bezig zijn met de komst van de kleine.
Wij zijn begonnen aan de nieuwe kamer van Dean. Hij krijgt een grotere kamer. De muren zijn al groen. Kozijnen  moeten nog geschildert worden, laminaat moet er nog in, etc. Over 2 weken komen ze een rolluik plaatsen. Het is namelijk net een sauna op die slaapkamer. De baby krijgt de  oude kamer van  Dean. Daar hoeft niets meer aan gedaan te worden. Het is een neutrale kamer, dus het maakt niet uit of het een jongetje of een meisje is.

Groetjes,
Nelly.

Jah, hier ook al begonnen hoor. We weten dat het een meid wordt, maar aangezien we dat nog even voor ons willen houden, wordt het een neutrale kamer. Wordt nog een grote klus, want wij zullen een muurtje moeten plaatsen zoadat papa ook nog een klein hobbykamertje overhoudt hahaha.
De meubeltjes worden over 1,5 week geleverd, kan niet wachten....

Wij zijn wel begonnen met het uitzoeken van de spullen die in de babykamer liggen. Het stond daar helemaal vol met dozen en tassen vol spullen die je toch ergens kwijt moet!
We zijn een aardig eind op weg en de laatste spullen zal ik denk ik de komende dagen opruimen. De kleuren zijn duidelijk en ik heb wel al een aantal nieuwe accessoires gekocht. De babykamer krijgt de meubeltjes die nu nog bij onze dochter op haar kamer staan. Zij krijgt dan een nieuwe kast en een juniorbedje. We hebben nog geen haast, maar ik zou het wel een fijn idee vinden als we rond de 7 maanden in ieder geval zo goed als klaar zijn... moet wel lukken toch, in anderhalve maand?!

Groetjes en veel plezier met het klussen/inrichten van de babykamer allemaal!

Michele (23+1 van de 3e)

Hoi

Op dit moment zitten we midden in de troep van de slaapkamers!
onze kamer moest 1 muur geverfd.
de meiden hun kamer moest opnieuw omdat ze nu samen gaan. en de baby kamer moest geverfd.
nu zit alle verf erop en morgen gaan we weer inrichten!!
dan kan ik ook alle babyspullen uit gaan zoeken en op het kamertje gaan zetten.
wel ideaal aangezien de nieuwe aangeschafte spullen nu dus in onze kast moeten staan! (en dat is best veel)
de babkamer is lichtrose, wit en zilver.
3 muren wit en 1 muur roze. dan wat zilveren details erbij. lekker rustig en toch een meiden kamer.
ik wil nog een paar vlinders op de muur spuiten (zilver) net boven de comode.
de gordijnen zijn nog amper een jaar oud omdat onze jongste nog 1moet worden en ze passen er perfect bij omdat ze ook wit zijn.
heerlijk gevoel zo voor de vakantie aan dat alles zo klaar is.
succes allemaal en vooral veel plezier..

Liefs Jenny

Hey,

Wij wachten eerst de screening as vrijdag even af, Als we weten wat het wordt kunnen we ook van slag. Zal nog wel een weekend of 3 duren want dan hebben wij ons zoontje al lekker voor een logeerafspraak bij opa en oma staan en dan kunnen wij lekker klussen. Gaat helemaal goed komen. Ik kan er nu al niet op wachten. Heerlijk om straks van start te gaan.

Claudia

Ja, ja, wij zijn ook begonnen.
We hebben een heel klein kamertje met hoge witte muren en een donkere laminaatvloer. Alle meubeltjes doen we wit (hebben we 2e hands gekocht en schilderen we zelf). De gordijnen zijn turkooise/blauw en dezelfde stof heb ik gekocht voor om een soort van prikbord voor boven de commode mee te maken. De assesoires/dekentje/aankleedkussen/etc worden oranje. Het knalt lekker bij elkaar: oranje en blauw!
We weten nog niet wat voor geslacht ons kindje heeft, maar volgens ons zijn deze kleuren prima voor zowel een meid als een jongen.
Wel leuk om ermee bezig te zijn. Het geeft mij ook wel rust dat ik weet dat alles op tijd klaar gaat zijn....
Groetjes, Irene

Jaaaaaaaaaaaaaa , ook wij zijn voorzichtig aan begonnen!
Behang is uitgezocht, wit met blauw en groene strepen gecombineerd met effen groen.
De kamer is zo goed als leeg, er staan alleen nog wat dingen in waarvan ik stiekeme hoop heb ze nog te kunnen verkopen op marktplaats.
Het oude behang is zo goed als verwijderd, en dat terwijl we pas gisteren begonnen zijn.

Leuk hoor zo bezig zijn voor die kleine!

Anne

Terug
Bovenaan