Wie al zwanger of druk aan het klussen?

A

Anoniem

Guest
Ben erg benieuwd hoeveel moeders er al weer zwanger zijn / willen worden. Volgende week wordt mijn spiraaltje verwijderd en willen we een broertje of zusje voor onze zoon (ruim 9 maanden).

Ik verwacht veel reacties gezien het slechte weer!!!

Whahaha idd wat een zeikweer.

Ik wil wel, maar durf niet. Lang verhaal maar komt erop neer dat ik toch nog maar even een half jaartje wacht, totdat ik weer wat steviger in mijn schoenen sta en zeker weet dat ik gezond ben. Maar gevoelsmatig beuken die eierstokken er lekker op los . Enneh.......oefenen kan natuurlijk altijd , is ook wel leuk.

ik zou ook heel graag willen, maar wil nog even wat langer genieten van dit mooie meisje.
heb het idee dat ik dan al meer met de volgende bezig ben.
ook wij willen volgend jaar wel voor een tweede gaan.
ergens in het voorjaar.

mejon

Wij gaan volgend jaar eerst trouwen op 26 juni en een maand daarvoor gaan wij er weer voor. Moeten dus nog even geduld hebben.

hoi
ons zoontje is geboren op 2-11-06 en wij zitten al terug in ronde 4 voor een 2de kindje
ik ben nu 2 dagen overtijd maar mijn cyclus is nog niet helemaal in orde van de borstvoeding die ik 5 maanden heb gegeven
we zullen we zien ik ben eens benieuwd
van ons zoontje was het ook prijs in de 4de ronde
groetjes tess

ik ben al weer zwanger jayden is van 29-12 weet nog niet hoe ver maar denk zo'n 7 a 8 weken morgen hebben we een echo dus dan weten we meer

groetjes sil

Ik begin vandaag niet met de nieuwe pillenstrip.
Nog wel even veilig zodat mijn vriend weer aan het idee kan wennen.
Ach haast hebben we niet,onze Teun wordt volgende week 8 maanden en ik zou het leuk vinden zo rond zijn 1-ste verjaardag zwanger te zijn...maar dat heb je niet in de hand!!! Als mijn vriend het startsein geeft gaan we er weer voor!

Groetjes Mikkie.

Ik wil ontzettend graag, maar het kan simpelweg niet. Yara was een verrassing en ruimte voor een 2de kindje is er niet. We hebben namelijk een 2 kamer appartement met een hele kleine slaapkamer. Yara slaapt dus bij ons op de kamer. Een grotere woning zit er helaas voorlopig niet in dus een 2de kindje ook niet

Terug
Bovenaan