Wie analyseert even met mij mee???

Altijd een regelmatige cyclus waar ik de klok op gelijk kan zetten van 28 dagen. Ik word altijd op zaterdag(middag) ongesteld...

zaterdag 25 juli ongesteld geworden

woensdag19 augustus om 12 uur 's nachts ineens bloedverlies... drie dagen te vroeg...heel donker en "korrelig" en weinig bloed

donderdag 20 augustus vrij veel, maar bijna zwart bloedverlies

vrijdag 21 augustus nog (donker) rood bloedverlies maar al minder dan donderdag

zaterdag 22 augustus, eigenlijke NOD, maar totaal geen bloedverlies meer

zaterdag 28 augustus negatieve zwangerschapstest

maandag 31 augustus negatieve zwangerschapstest

dinsdag 1 september naar de dokter en die zegt dat er niks van te zeggen is waarom ik ineens dit heb. Volgens hem niet zwanger. Drie weken afwachten. (ik ben bang voor overgang, kanker, noem maar op wat voor enge dingen mogelijk zijn)

vrijdag 4 september (onveilige) sex, maar voor t zingen... (mijn vriend zegt daarna dat hij voor zn "ex" kiest)

zaterdag 5 september (bij regelmatige cyclus) eisprong

dinsdag 15 september vandaag dus... beetje bruinverlies

Tja, misschien ergens tussen morgen en zaterdag zou ik dus ongesteld moeten worden... Ik heb een beetje een zere borst rechts maar dat heb ik wel vaker... verder ook geen klachten behalve regelmatig buikpijn.

Wat denken jullie???

Was je ook aan de pil??
Of waren jullie bewust bezig omn zwanger te worden?

Lekkere keuze dan van je vriend om naar zijn ex terug te gaan.......

Misschien toch zwanger en had je een innestelingsbloeding....
Of die heb je juist vandaag...... want niet altijd is voor het zingen.......save!!!!

Ik heb eigenlijk geen idee meid.
Afwachten dus.

nee, ik slik de pil al twee jaar niet. Ben vorig jaar tot 10 weken zwanger geweest maar is niet goed afgelopen. Sindsdien is hij onvoorzichtiger... Ja, niet echt leuk dat het nu over is tussen ons... Ik had er zelf een punt achter moeten zetten toen ik door kreeg dat hij twijfelde... maar ja, liefde maakt blind. Ben wel verdrietig, maar wil er niet in blijven hangen. (Dat heb ik in een vorige relatie veel te lang gedaan) We waren niet bewust bezig om zwanger te raken. Sterker nog... hij wil het niet. Vandaar voor t zingen... Ik wel, maar vooral vanwege mijn leeftijd (36) en sterke kinderwens... ben bang dat ik anders een donor moet zoeken... helemaal nu relatie weer op zn gat ligt... :-s Hij weet dat ik de pil niet slik en die wens heb. Ik probeer hem niet te strikken ofzo...

Voor het zingen is absoluut niet veilig want in voorvocht kunnen ook al spermacellen zitten ofzoiets heb ik altijd begrepen. Wel een erg vervelende situatie zeg... ik denk dat er niets anders voor je op zit dan te wachten tot je NOD en dan te testen...

Ik hoop voor je dat het raak is omdat je zo'n sterke kinderwens hebt. het zal vast niet makkelijk worden omdat je er toch alleen voor zal staan en hij niet wil maar zolang jij maar zeker weet dat je een kindje wil komt dat vast goed. :)

Heel veel sterkte!

Bedankt voor je reactie Linnie en MMdJ.

Ik hoop ook dat het raak is, hoewel de situatie dan gelijk wel klote is... Maar ik sta er 200% achter om het dan alleen te doen.

Het lijkt er echter eerder op dat ik zeer gauw VRESELIJK ongesteld ga worden. Voor mn gevoel is er een hele heftige ongesteldheid op komst. Als het vandaag begint, zou het na die rare "actie" van vorige maand nu weer regelmatig zijn. (nl. gerekend vanaf die woensdag), maar het zou dus ook nog tot zaterdag kunnen duren. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben zou ik een test doen, maar goed... voor mijn gevoel breekt het vanmiddag of vanavond los...

Liefs,
Delmira

Hey Delmira,

Kan je weinig tips of info geven, maar hoop voor je dat je kinderwens in vervulling gaat.

Laat je de uislag van de test even weten?

groetjes Chantal

Terug
Bovenaan