Altijd een regelmatige cyclus waar ik de klok op gelijk kan zetten van 28 dagen. Ik word altijd op zaterdag(middag) ongesteld...
zaterdag 25 juli ongesteld geworden
woensdag19 augustus om 12 uur 's nachts ineens bloedverlies... drie dagen te vroeg...heel donker en "korrelig" en weinig bloed
donderdag 20 augustus vrij veel, maar bijna zwart bloedverlies
vrijdag 21 augustus nog (donker) rood bloedverlies maar al minder dan donderdag
zaterdag 22 augustus, eigenlijke NOD, maar totaal geen bloedverlies meer
zaterdag 28 augustus negatieve zwangerschapstest
maandag 31 augustus negatieve zwangerschapstest
dinsdag 1 september naar de dokter en die zegt dat er niks van te zeggen is waarom ik ineens dit heb. Volgens hem niet zwanger. Drie weken afwachten. (ik ben bang voor overgang, kanker, noem maar op wat voor enge dingen mogelijk zijn)
vrijdag 4 september (onveilige) sex, maar voor t zingen... (mijn vriend zegt daarna dat hij voor zn "ex" kiest)
zaterdag 5 september (bij regelmatige cyclus) eisprong
dinsdag 15 september vandaag dus... beetje bruinverlies
Tja, misschien ergens tussen morgen en zaterdag zou ik dus ongesteld moeten worden... Ik heb een beetje een zere borst rechts maar dat heb ik wel vaker... verder ook geen klachten behalve regelmatig buikpijn.
Wat denken jullie???
zaterdag 25 juli ongesteld geworden
woensdag19 augustus om 12 uur 's nachts ineens bloedverlies... drie dagen te vroeg...heel donker en "korrelig" en weinig bloed
donderdag 20 augustus vrij veel, maar bijna zwart bloedverlies
vrijdag 21 augustus nog (donker) rood bloedverlies maar al minder dan donderdag
zaterdag 22 augustus, eigenlijke NOD, maar totaal geen bloedverlies meer
zaterdag 28 augustus negatieve zwangerschapstest
maandag 31 augustus negatieve zwangerschapstest
dinsdag 1 september naar de dokter en die zegt dat er niks van te zeggen is waarom ik ineens dit heb. Volgens hem niet zwanger. Drie weken afwachten. (ik ben bang voor overgang, kanker, noem maar op wat voor enge dingen mogelijk zijn)
vrijdag 4 september (onveilige) sex, maar voor t zingen... (mijn vriend zegt daarna dat hij voor zn "ex" kiest)
zaterdag 5 september (bij regelmatige cyclus) eisprong
dinsdag 15 september vandaag dus... beetje bruinverlies
Tja, misschien ergens tussen morgen en zaterdag zou ik dus ongesteld moeten worden... Ik heb een beetje een zere borst rechts maar dat heb ik wel vaker... verder ook geen klachten behalve regelmatig buikpijn.
Wat denken jullie???