Wie 'waggelt' nog?

Misschien een beetje stomme vraag maar ik betrap mijzelf er nogal vaak op dat ik nog steeds loop of ik hoogzwanger ben..zet mn voeten anders neer en loop 'draaiend' (voor mn gevoel als een echte draaikont) ik heb bij de eerste last van mn bekken gehad, ze raadden me toen aan voorzichtig te zijn met een 2e en het dan heeeeeel rustig aan te doen tijdens de zwangerschap, wilde ik niet in een rolstoel terecht komen cq. blijvende klachten overhouden.. met de 2e heb ik ook echt rustig gedaan, had alleen ontzettend last van mn bekken, schaambeen, hele been aan de rechterkant...ik kon amper een bocht naar rechts maken en moest op een gegeven moment echt mn hele been en lichaam naar rechts zwaaien om die kant op te kunnen. Na de bevalling heb ik daar nog vrij lang last van gehad, dat is nu wel over maar ik loop soms nog steeds als een gans... ben ik de enige?

Groetjes Moniek  

Nee, hoor!
Ik ben nu 6 weken verder en nu pas begin in weer 'normaal' te lopen. Ik denk dat de spieren weer de oude moeten worden ofzo. Om goed te draaien in je taille, heb je toch je buikspieren nodig?
Nee dus, je bent niet de enige.

Groeten,
Rosanne

in het begin betrapte ik mezelf er ook op dat ik nog waggelde.en ook moest ik er weer even aan wennen dat ik weer mag tillen,sjouwen,bukken,rennen enz..ik moest vanaf 31 weken absolute rust houden en moest van de vk en kraamzorg na de bevalling ook nog goed mn gemak houden en ik moet zeggen dat dat echt gewenning is geworden.pas sinds deze week(2 maanden na bevalling)doe ik alles weer normaal zonder erover na te hoeven denken.
groetjes kari

Ik heb mezelf er eigenlijk nooit op kunnen betrappen dat ik waggelde...maar misschien loop ik dan altijd al een beetje maf of zo? Ik had ook geen echt dikke buik. Ik ben vrij lang, dus het zat mooi over mijn hele bovenlijf verdeeld. Tot het einde toe kon ik ook nog alles.

Groetjes,

Eveline

Ik waggelde de laatste weken wel wat meer dan normaal. Ondanks dat ik niet zo dik was, trok mijn rug erg hol en daar hed ik last van. Ik kon ook alles gewoon doen tot en met de laatste dag, ik liet de hond nog uit en deed nog een grote baal boodschappen zonder problemen. Bij mij zag helaas niemand dat ik zwanger was tot ik ongeveer 6 maanden ver was. toen stopte pas de vraag of ik afgevallen was. Pas toen ik al thuis mocht bevallen zagen vreemden dat ik zwanger was. Ik moest echt zoeken naar kleren die mijn buik accentueerden! Toen ik bevallen was, liep ik de eerste weken ook nog of ik zwanger was, maar na een week of twee was het over. Misschien scheelde het ook dat ik meteen na de bevalling 12 kilo lichter was dan voor mijn zwangerschap.

Terug
Bovenaan