Wie baalt er met mij mee?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik heb een beetje een baaldag vandaag. Vrijdag mijn NOD maar nu al de voortekenen van mijn ongi.
Vanaf het begin van dit jaar bezig voor de derde en tot nu dus zonder veel succes. In juli drie daagjes blij geweest met een positieve test maar helaas liep dat dus al heel snel fout.
Op het forum lees ik deze week wel heel veel positieve verhalen van meiden die zwanger zijn en het kost me wel moeite om hier steeds positief op te reageren. Ik wil nu ook wel weer!! Sorry hoor maar zo voel ik het even.
Is er iemand die een beetje in het zelfde schuitje zit om samen te balen??

Groetjes Juup

Hoi Juup,

Baal maar even lekker.
Iedere maand is dat toch weer een domper, die eerste bruine sliertjes.
Ik ben ook sinds begin dit jaar bezig, en nog steeds zonder succes.
Ik zit met mijn NOD in of net na het weekend, dus voor mij is het nog even nagels bijten...
Comfortfood werkt bij mij altijd goed, lekker brownies bakken, of een bak Ben and Jerry's.
En dan met goede moed weer door naar de volgende ronde.
Hele dikke .

Groetjes Ukkepuk

hoi hoi

ik weet precies hoe je je voelt, wij zijn half maart gestopt met de pil en was in mei zwanger maar helaas ging dat na 8 weken mis en nu willen  we weer graag zwanger worden.. maar mijn menstruatie is erg ongereglamtig en ik zit nu alweer op dag 18 en nog geen temp verhoging( =dus eisprong)
grr en daar word ik ook knetter van, maar goed we wachten rustig af.. hoop alleen dat mijn ongi minder lang duurt dan de vorige keer, deze was toen 40 dagen...

dus meid ik hoop met je mee....

liefs tobi

Hoi tobi,

Fijn dat je reageerde. Ik kreeg een beetje het idee dat er alleen nog maar meiden op het forum zaten die net bezig waren en snel zwanger zijn.... Nou dat is niet helemaal waar natuurlijk ik weet dat er ook zat meiden zijn die al langer dan wij bezig zijn.
Gelukkig is mijn cyclus niet zo lang (25-28 dagen). Al vind ik het wel lastig om in te schatten wanneer ik mijn ei heb. Is het deze maand 25, 26, 27 of 28 dagen? Maar ik zal niet klagen het is in ieder geval niet zo erg als 40.
Wanneer is je NOD? Bij mij zal mijn OD morgen wel zijn, de verschijnselen zijn er naar tenminste.

Groetjes
Juup

quote: Juup reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-10-2005 12:55:25'));

Hoi tobi,

Fijn dat je reageerde. Ik kreeg een beetje het idee dat er alleen nog maar meiden op het forum zaten die net bezig waren en snel zwanger zijn.... Nou dat is niet helemaal waar natuurlijk ik weet dat er ook zat meiden zijn die al langer dan wij bezig zijn.
Gelukkig is mijn cyclus niet zo lang (25-28 dagen). Al vind ik het wel lastig om in te schatten wanneer ik mijn ei heb. Is het deze maand 25, 26, 27 of 28 dagen? Maar ik zal niet klagen het is in ieder geval niet zo erg als 40.
Wanneer is je NOD? Bij mij zal mijn OD morgen wel zijn, de verschijnselen zijn er naar tenminste.

Groetjes
Juup

hoi,hoi nou mijn cyclus ligt ook tussen de 26 en 28 dagen
maar daar ben ik dan wel blij mee omdat je wel is andere verhalen hoort
en ik word er ook wel is beroerd van dat meiden zo snel zwanger worden zo na 3 mnd of zo al gun ik het van harte maar het kan zo steken
zit nu ronde 12 en ga het echt nog niet opgeven ook jou wens ik het allerbeste
veel liefs voetbalgek

Terug
Bovenaan