Wie begint binnenkort met ivf/icsi en moet het zelf betalen??

hoi,

Ik heb bij mijn ivf poging maar 4 dagen Gonal F hoeven spuiten en heb nog 2 dozen van.. 200 ml(?) per stuk over. Ik kan mij herrinneren dat ze nog tot maart 2006 goed zijn. Ze zijn betaald door mijn verzekering en ik heb er nu niets meer aan aangezien ik zwanger ben.

Zijn er vrouwen die interesse hebben?? Ze zijn namelijk te duur om weg te gooien (iets van 225 euro per doos).

Misschien een rare vraag maar je weet maar nooit of je iemand kan helpen!

gr
Marielle

Hoi,
Wat een goed idee van jou. Het is zonde om het weg te gooien want volgens mij kost het hartstikke veel geld. Ik weet het nog niet maar volgens mij krijgen wij het vergoed. Ik heb toevallig een paar dagen geleden de aanvraag naar mijn verzekering gestuurd.
Hoe gaat het verder met je?

groetjes

quote: Noortje P reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-10-2005 11:57:52'));

Hoi,
Wat een goed idee van jou. Het is zonde om het weg te gooien want volgens mij kost het hartstikke veel geld. Ik weet het nog niet maar volgens mij krijgen wij het vergoed. Ik heb toevallig een paar dagen geleden de aanvraag naar mijn verzekering gestuurd.
Hoe gaat het verder met je?

groetjes

HI,

Het is per verzekering verschillend. Er zijn veel verzekeringen die de 1e poging niet betalen en de 2e en 3e wel. Onze verzekering betaald 3x 90%. ik kan de medicijnen ook terug geven aan de apotheek maar dan vraag ik me af wat ermee gebeurd.

Verder gaat het wel met mij. Ik ben erg misselijk, moe en heb veel hoofdpijn. Ik voel mij hierdoor de laatste week niet mijzelf. Ik hoop dat het snel overgaat zodat ik weer van mijn zwangerschap kan genieten. En we kijken enorm uit naar woendag als de volgende echo is. Schiet al op.

Hoe staat het met jullie huis?? Heb je het zelf laten bouwen of is het bestaande bouw?

gr
Marielle

hallo

teneerste gefeliciteerd
met je zwangerschap

ik ben verzekkerd bij zorgen en zekkerheid.
en ben krijg dus niks vergoed. ja gewone iui maar niet de hormonen of wat dan ook.
nu moeten we stoppen om dat we het niet kunnen betallen die hormonen.
dus ik zou er heel blij mee zijn.

en je heel dank daar.

dit is mee email adres paul.davinia@casema.nl
ik hoop wat van je te lezen

groetjes davinia en paul we zij al drie jaar bezig en me man heeft slecht zaad
bij mij is een cyste weg gehaalt en het ziekhuis wil met hormonen. maar daar moeten we dan een jaar op wachten dat een andere verzekkering het vergoed.

Die Gonal komt vast op een goede plek terecht!
Het is een nieuwbouwhuis. Volgende week gaat de keuken erin dus ik denk dat het ongeveer over een week of 3 wordt opgeleverd. We hebben leuke meubelen gekocht! Ik heb er echt zin in. Vervelend dat je je niet helemaal ok voelt. Ik hoop dat het gauw over gaat en je lekker kan genieten. Spannend hoor, weer een echo! Ik ben heel erg benieuwd.

Terug
Bovenaan