Wie belt hij toch?...

Hoi mama's,

Kay vind mobiele telefoons helemaal geweldig. Ik dus destijds voor hem een mooie speelgoed telefoontje voor hem gekocht. Buiten de mooie lampjes vind hij het niet echt bijzonder interessant. Natúúrlijk vind hij het niet interessant, het is een kinderding!!! Neeeeeeej, meneertje wil een échte!!

Mama dus in haar verzameling oude telefoons gedoken en nu heeft Kay een oude telefoon om mee te spelen. De hele dag, ja écht bijna de hele dag, loopt Kay met het telefoontje aan zijn oor en praat héle verhalen en lacht wat af...

Met wie zou hij toch bellen???..

Esmé mv Kay

ps: heeft hij niet van mama hoor! Mama is geen beller maar een smser haha..

hier nog zo'n bellertje. Alleen een oude telefoon werkt niet. Op een of andere manier heeft hij in de gaten dat die het niet doet. Maar vannavond had hij wel iets heel liefs met de telefoon. Mij man belt altijd dat hij naar huis komt. Ik roep dan als de telefoon overgaat heel enthousiast PAPA. Vandaag ging de telefoon weer over, ik vraag aan Lukas:Wie is dat? En jackson hoor hij roept PAPA. Wat worden ze slim he!?

Jaaaaa, hier nog een beller. Echt de hele dag probeert hij mijn mobiel te pakken te krijgen. Gisterochtend was hij er mee op bed aan het spelen, want de lichtjes moeten wel branden, anders vindt hij het totaal niet interessant (hoe wijs ze al zijn!!). Wat gebeurde er....hij draait zonder dat ik er meteen erg in had het eerste nummer in mijn adresboek en tja dat is mijn zus Angélique. Tot 2 keer toe, maar zodra ik zag dat hij belde drukte ik hem af en dacht dat het wel mee viel. Helaas vertelde mijn zus gisteren dat rond 8 uur de een of andere malloot twee keer gebeld heeft!!  Dus tja, uhm.....ja......gossie......euhhhh, ik hoop dat je het niet erg vind maar dat was mijn zoon, jouw allerliefste petekind!! Ze moest er toch wel mee lachen....zucht.....hahaha. Ik ga toch ook maar eens een oude telefoon voor hem opsnorren die het toch gewoon doet.....

Groetjes Fonske.

Hier nog zo'n beller hoor....

Hebben jullie er erg in dat een mobiel die aan is en gen sim heeft ook 112 kan bellen.
Mijn moeder had voor Yoëll een oude telefoon waar hij mee mocht spelen, ze had hem opgeladen en aan gezet, zonder sim, want dan kon er niets mee gebeuren. Maar je kunt ten aller tijden SOS bellen. M'n moeder heeft hem dus nooit meer aangezet

Terug
Bovenaan