Wie ben jij en waar kom je vandaan?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Het is vast al een keer eerder gedaan maar  misschien wel leuk om nog een keer te doen.

Ik ben Sylvie, ben (bijna) 29 jaar en ruim 6,5 jaar samen, waarvan 4 jaar getrouwd, met Edwin (36). We wonen in Alphen aan den Rijn (Edwin komt zelf uit de buurt van Zwolle en heeft nog een tijdje in Zuid Limburg gewoond waar hij ook een zoontje van 8,5 heeft).

We hebben een zoontje Kay  van 3 jaar (22 mei 2004) en een dochtertje Indy (8 mei 2006). Twee echte dondersteentjes, en stapeldol op elkaar!

Ik werk 2,5 dag per week bij de Rabobank, op het servicecentrum (alle telefoontjes komen bij ons binnen en wij wikkelen daarvan 90 % zelfstandig af).

17 oktober verwachten we ons derde spookje (alle keren waren we in de eerste rond zwanger). We willen ook deze keer  niet weten wat het is, we vonden het zo bijzonder dat je al 3 minuten naar je kindje aan het staren bent en de vk dan vraagt willen jullie niet weten wat het is.

Dat was het wel zo'n beetje denk ik.

Syl

Hoi Syl,

Het is inderdaad al wel een keer gedaan, maar even een update kan nooit kwaad.

Ik ben Janine, 33 jaar en ik woon in Enschede. Ik ken mijn man al sinds mijn 18e en in 2002 zijn we getrouwd. Op 01-11-2005 is onze zoon Teun geboren en dat is echt een heel gezellig en vrolijk mannetje, die al lekker van kletsen houdt. Begin oktober komt er voor hem dus een broertje of zusje. Ik hoop niet veel later, want dan zijn ze zo dicht op elkaar jarig. Ik heb in mijn 1e zwangerschap gezegd dat ik in oktober zou bevallen, omdat mijn oma al haar kinderen (4) in oktober heeft gekregen. Dit is dus niet gelukt. Nu roep ik  dat ik voor de herkansing ga. In mijn omgeving zet iedereen nu echter zijn geld op 30-09-07. We zullen zien!

Ik werk 36 uur per week (4 dagen van 9), waarvan ik 1 dag thuis kan werken. Ik ben door de weeks dus 2 dagen thuis bij mijn zoontje.

Liefs Janine

Ik ben Monique, ben 31 jaar en ben bijna 11 jaar bij mijn mannetje waarvan we in mei 2002 getrouwd zijn. We wonen met onze dochter van 3 jaar (juni 2004) in Groningen   Waar we beiden geboren zijn.

Ik werk voor 27 uur (normaal 32 uur maar 5 uur ouderschaps verlof)  op een kinderdag verblijf met kids van anderhalf tot 4 jaar en mijn mannetje is chef slager en deze werkt 40 uur.

Joly (onze dochter) gaat voor anderhalve dag mee met mij naar de creche (donderdag en vrijdag middag). Ze zit aan de andere kant van de lange gang bij mijn collega's op de groep. Achter af gezien had ik haar nooit bij mij op de creche moeten laten plaatsen want er zijn wat drama's geweest. Dit jaar gaat het  goed  maar vorig jaar was het echt een mega drama.  

Rond 17  oktober wordt spruit 2 geboren. Ik kijk er erg naar uit maar soms bedenkt ik mij wel eens waar ik aan  begonnen ben. Als ik vele ouders hoor die  een 2e kregen en dan hoorik weer alle ramp senarioos over de drukte ed, dan twijlel ik nog wel eens, ook omdat mijn man soms liever lui dan moe is. maar goed ik laat het wel over mij heen komen, ik zie het wel.
Deze meid (terminste denken ze)  gaat ook voor anderhalve dag naar de creche maar niet naar de mijne. Ze gaat in onze wijk naar de creche vlak bij de school en NSO waar onze dochter volgend jaar naar toe gaat.

Verder nog dingen.....
Eh hobby's misschien: We doen aan stijldansen. Ik al vanaf mijn 9e jaar en heb mijn hubbie er mee op gesleept toe ik pas bij hem kwam. Verder zijn we beide  (of nee alle 3 want smurf ook)  een beetje pc verslaafd. Ik houd verder nog erg van fotografie en mijn man doet erg veel aan karpervissen.

Dat was eerst alles wat ik te vertellen had haha, genoeg lees stof zo toch?

Groetjes Monique

Hoi hoi

Ik ben Sandra en woon samen met Bob. We zijn 4,5 jaar samen en hebben een zoontje die 17 augustus 2 jaar wordt. Zijn naam is Max. We verwachten nu wederom een zoon. . Bob is 26 en ik word in september ook 26. We wonen in Wagenberg, dit is een klein dorpje in brabant. Ik werk 20 uur in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. en Bob werkt fultime bij een bank.

Groetjes Sandra

Hoi allemaal..

Ik ben Esther 22 jaar en woon samen met mijn vriend in Lommel Belgie.
Mijn vriend Bas is 28 jaar en heeft al een zoontje van 4 Kevin.
Bas en ik zijn 2,5 jaar samen en willen graag gaan trouwen wat helaas word tegen gehouden door de "ex" vrouw van Bas die maar niet wil tekenen om te scheiden.
Maar dat komt wel goed !!
Kevin word in oktober 5 jaar en word in september getest op ADHD of een ander gedrags stoornis ( erg vervelend om zijn gedrag en zwanger zijn te combineren, maar ook dat komt goed ).

Ik ben sinds januari thuis met een dubbele hernia en waarschijnlijk nu 3.
Ik werk niet maar doe de administratie en boekhouding in ons bedrijf.

Verder ben ik 4 dagen in de week aan het shoppen voor de baby en kan ik zo onderhand een leger baby's kleden  :p

Dat was het wel..

Liefs Esther

Hoi, ik ben Susanne, 29 jaar en woon samen met mijn vriend Michiel in Zwolle. Wij verwachten rond 2 oktober ons 1e wondertje. (we krijgen een meisje)

Liefs Suus

Terug
Bovenaan