Wie betaald de ivf zelf en kan medicijnen gebruiken?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben zwanger geraakt na de eerste ivf en heb nog puregon in de koelkast liggen. (900 eenheden) Aangezien dit een vrij kostbaar goedje is wil ik het niet teruggeven aan de apotheek of aan het ziekenhuis als ik er iemand anders blij mee kan maken.
Uiteraard moet de zwangerschap bij ons goed blijven gaan (maandag 8 weken een 2e echo) maar als dit het geval is dan geven de de puregon graag aan 1 van jullie.
Als je dus een dezer maanden voor een onvergoede ivf op moet laat het dan even weten!

lfs ing

hoi,

jee das een goed idee zeg

ook wij willen het wel weggeven hoor hebben nog puregon en pregnyl liggen

als alles goed blijft gaan mag iemand die de ivf zelf betaald ook mijn medicijnen hebben hoor

groetjes moekje

Weer iets anders hoor..

hebben jullie ook last gehad van buikpijn, na terugplaatsing? vorige week 2 eitjes teruggeplaats en nu al weer buikpijn (ongi krampen)

1 IVF werd ik na een week al ongi, dus zie het niet ech positief meer in..

hoi leeuwtje,

ik heb geen IUI of IVF behandeling gehad ,dus heb helaas geen antwoord op je vraag.

wij zijn met behulp van de medicijnen "gewoon"zwanger geworden

omdat ik pco heb heb ik geen eigroei en geen ongi en geen eisprong dus daarom hadden wij de medicijnen nodig,

als deze poging niet was gelukt moesten we nog een keer "gewoon"proberen en daarna kwamen we voor IUI

maar gelukkig is het allemaal niet nodig geweest

ik wens je heel veel succes

groetjes moekje

Hoi Inge

Aangezien wij met ivf gaan beginnen en alles eerst zelf moeten dokken voordat we wat terug krijgen, ben ik wel geintresseerd in de puregon

Lydia

hoi hoi,

weet je al wanneer je mag beginnen met de ivf behandeling?

en wanneer je moet gaan spuiten???

inge heeft ook nog over en is wat verder in de zwangerschap dan mij misschien kun je het eerst met die van haar redden en dan daarna die van mij???

ik heb donderdag de eerste echo

groetjes moekje,

sorry

lees net bij een ander topic dat je 2 maandjes rust hebt en dat je eind januari weer mag beginnen
nou dan zijn we de 12 weken voorbij en dan mag je met veel liefde mijn puregon en pregnyl hebben hoor

groetjes moekje,

Terug
Bovenaan