Wie beviel of bevalt waar?

Volgens mij is er al een keer een topic over geweest, maar ik ben benieuwd wie waar gaat bevallen.
Hoe hoog is het percentage thuis bevallingen?

Ik ga als het goed is lekker thuis bevallen, de vorige 2x ben ik ook thuis bevallen. En als deze net zo snel komt als de laatste dan heb ik niet eens tijd om naar het zkh te crossen.
Ben trouwens de 17e uitgerekent, dus van mij mag het komen.
Mijn man is nogal zenuwachtig, het idee dat hij elk moment van de dag gebeld kan worden daar wordt hij helemaal dol van.

Het is ook mijn plan om thuis te bevallen. Nu moet alleen mijn bloeddruk wel een beetje mee gaan werken. De onderdruk zit regelmatig rond de 90 en moet dus echt niet meer gaan stijgen, anders mag ik alsnog naar het ziekenhuis.
Ik ben de 31e uitgerekend en het mag van mij nu ook wel gebeuren!

Ik beval in het ziekenhuis omdat ik op 1 hoog woon zonder lift en eventueel ambulance personeel zou mij amper naar beneden kunnen krijgen door een draai in de trap...

Poliklinisch dus!

ik beval ook in het ziekenhuis, tenminste als we dat dit keer kunnen redden. van mijn dochtertje zou ik twee jaar geleden ook bevallen in het ziekenhuis maar.toen we belden waren we al zover heen dat de verloskundige het niet meer aandurfde om naar het ziekenhuis te gaan.
loop nu bij de gyn. ivm te hoog bmi, dus daarom nu weer ziekenhuis. hoewel ik het liever weer thuis zou doen. lekker in eigen bed en onder je eigen douche en na die tijd niet meer weg te hoeven en na het douchen zo je bedje weer in kunnen. maar helaas ik moet naar het ziekenhuis

Ik beval in het ziekenhuis, voor mij geen gewone bevalling maar een keizersnee.
Dit wordt de 3e keer, de 1e eindigde in een spoedks en bij de 2e mocht ik kiezen, aangezien mijn dochter met 37 weken, net als haar broer, nog niet ingedaald was heb ik toen gekozen voor een ks. Nu helaas geen keus. Ik ben nu 37 weken en 3 dagen en vandaag over 2 weken zal onze kleine dame gehaald worden, als ze zich tenminste niet eerder meldt.....

Ik ben in het ziekenhuis bevallen. Lekker hoor, laat de rommel maar daar... Alleen slapen 's nachts in een zh valt niet mee, maar of dat thuis nou echt beter zou zijn gegaan...

@trotse mam: dat had ik nu ook bij de vorige 2x.
Lekker douchten in je eigen douche en dan weer lekker je eigen bedje in met een (hopelijk)tevreden kleine naast je.
Helaas heb je niet altijd de keus om thuis te bevallen.

Terug
Bovenaan