Wie bij de bevalling?

hoi hoi,

Wie willen jullie bij de bevalling? (op de verloskundige/gyn na dan)
Ik zit namelijk opeens verschrikkelijk te twijfelen of ik mijn moeder er wel bij wil hebben.
Ik wil het eigenlijk samen met mijn man doen, maar ik heb het haar al gevraagd, en op dat moment stond ik er ook helemaal achter. Hoe moet ik dit nou weer subtiel brengen

Liefs, conny

ik wil inderdaad alleen mijn man bij de bevalling....  
als je het uitlegd aan je moeder snapt ze dat vast wel..... of je belt gewoon niet als je gaat bevallen... ha ha!!!!
ik heb er ook eigenlijk nooit echt over nagedacht om er nog meer mensen bij te hebben, dat lijkt me gewoon niks! en ik denk toch dat je de helft van de tijd echt in je eigen wereldje leeft!

liefs wilma 36,3 week

hoi,
ik wil   samen met mijn man de bevalling doen,niet teveel mensen erbij hebben.natuurlijk heb je nog de gyn en een verloskundige bij je. is de kamer al snel vol. ik vind dat dit ook een moment met je man/partner is! maarja,dat is ook persoonlijk. ik denk dat je moeder het wel zal begrijpen.
groetjes jose.

Gewoon aangeven bij je moeder dat je destijds het gevoel had dat je het fijn zou vinden dat ze er bij zou zijn, maar dat je nu de bevalling dichterbij komt eigenlijk het liefst met zo min mogelijk mensen wilt zijn tijdens het moment supreme... zal ze toch wel snappen?

Ik wil naast de verder noodzakelijke aanwezigen niemand anders dan mijn man erbij. Bij de oudste was de kamer goed vol. Werd medisch en naast de gyn was er een gyn in opleiding (die in principe de bevalling 'deed'), 2 verpleegkundigen en een kinderarts aanwezig. Op het laatst dan hoor.... tijdens de weeen was het een komen en gaan van met name verpleegkundigen en afentoe de gyn in opleiding die polshoogte kwam nemen.
Toen de jongste geboren werd was alleen de VK erbij, die kwam zo snel dat er geeneens tijd meer was om de verpleegkundige terug te bellen, die kwam binnenlopen toen hij er al was! (ben toen poliklinisch in het zhuis bevallen).

Hoop deze keer op net zo'n bevalling als bij de jongste... was erg relaxed en toen alles achter de rug was hebben we heerlijk een uurtje met z'n 3'tjes kunnen zitten/liggen en genieten!

groetjes,
Marije

hoi

me man is er zowiezo erbij, en misschien me moeder. die was er ook bij de geboorte van me eerst kindje. maar me moeder wordt 28-10 geopereerd. dus misschien kan ze helemaal niet bij zijn. en ik heb een hele sterke band met me moeder en ze verlangt er heel erg naar.

groetjes danielle

Hoi,

Bij mij hangt het ervan af wanneer mijn bevalling begint. Mijn man is namelijk vrachtwagenchauffeur en gaat iedere ochtend om 4.00 weg. Ik heb met mijn moeder afgesproken dat ik haar dan mag bellen dus die staat paraat mocht ik in de tijd   dat mijn man nog niet thuis is bevallen, dan blijft zij bij mij totdat mijn man komt.

Mijn man heeft vanaf  deze week  kortere ritten aangevraagd maar dan nog kan het spontaan toch eerder komen. En ja hij doet er alles aan om optijd bij mij te zijn

Maar ik denk dat ik onbewust toch wel op mijn man zou wachten tot dat hij erbij is

groetjes Masja

Terug
Bovenaan