Wie bleek ondanks veel ongikrampen toch zwanger te zijn?

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's to bee!

Hier een mama die voor een broertje of zusje voor  haar kleine meisje aan het knokken is via ivf. Ik mag woensdag testen maar gisteren kreeg ik vreselijke krampen. Ik heb mijn vorige zwangerschap ook krampen gehad maar die waren veel minder heftig. Dat was meer een branderig gevoel rechts en links. Dit voelde meer snijdend en stuwend. Vandaag werd de pijn ook weer heftig. Ik wist eigenlijk 100% zeker dat deze poging verloren was. Echter...de pijn is afgezakt en geen rode duivel te bekennen. Voor de ivf'ers onder jullie..ik heb gisteren de laatste progestanbolletjes gebruikt.

Mijn vraag is als volgt...wie o wie heeft er ook vreselijke krampen gehad en was er van overtuigd ongesteld te worden maar bleek zwanger? En dan niet die lichte krampjes maar het echte werk zeg maar... Even los van ivf dus.

gr.Ing

hoi inge
jeetje wat spannend voor je!

mijn eerste kindje kreeg ik ook via ivf 2,5 jaar geleden en heb een jaar geleden nog een poging gedaan ....
maar wat mij opviel is dat je al je laatste bolletjes progestan hebt gebruikt?
ik moest altijd doorgaan tot nas de eerste echo waarop een vruchtzakje was te zien!

en die krampen kunnen bijwerkingen zijn he?
ik had ze nl ook altijd ze hebben wel een paar naalden in je eirstokken geduwd....en dat heeft soms tijd nodig zeker in combi met al die hormonen...

ik hoop voor je dat de rds uitblijven en dat je woensdag positief mag testen!

groetjes sandra

oh ja ik ben nu spontaan zwanger 28 weken! terwijl alle artsen zeiden dat is onmogelijk!
dus vergeet nooit wonderen bestaan!

Hai,

Bedankt voor je reactie en wat super dat je spontaan bent zwanger geraakt zeg!!

Mijn vorige ivf was het hetzelfde verhaal mbt de progestan. Ik ben donderdag gestopt en mag woensdag testen. Als het mis is dan wordt je vaak al snel na het stoppen met de progestan ongi dus dan hoeft er niet tot woensdag te worden gewacht. Maargoed nog geen rode duivels te zien ondanks de krampen!

Geniet van je zwangerschap!!

lfs ing

Hi Inge,

Ik zei tegen mijn vriend 'ik heb echt heel erge ongi krampen, dus ik zal zeker niet zwanger zijn'. Die avond had hij een chocolade 'kinder-ei' meegenomen'...omdat je nu je ei kwijt bent' zei hij. Heel lief! Maar ondanks al die krampen...ben ik nu 29 weken zwanger.

Het uitblijven van ongesteldheid en een streepje op een predictor-stick is een sterker positief signaal dan ongi-krampen een negatief signaal is!

Ik duim voor je!
Liefs, Nicky

Hoi Inge

Ikzelf heb de week voor mijn NOD de ergste "ongiekrampen" ever gehad. Zo erg waren ze nog nooit geweest. En toch bleek ik op mijn NOD een positieve test te hebben!!
De krampen hebben (in mindere mate dat wel) aangehouden tot zo'n 8 weken zwangerschap.

groetjes natalie
(18w2d)

Hoi!

Ik ben nu 5 weken zwanger van mijn eerste kindje en het was bij ons meteen de eerste keer raak. We waren op huwelijksreis toen ik bijna zeker 'wist' dat ik ongesteld zou worden. Normaal had ik er niet zoveel last van als mijn menstruatie eraan kwam, maar nu bleef het aanhouden. Toch testte ik op mijn 26ste verjaardag (6 mei) positief. Nog steeds heb ik bij vlagen 'menstruatiepijn' en ben heel bang dat het toch niet waar blijkt te zijn... Toch waren de andere 2 testen ook postief, dus het  zou wel zo horen...  

Succes!

Groetjes Karin

Terug
Bovenaan