wie blondeert haar haar???

Hoi,

Ik heb zelf ook geblondeerd haar, maar ben nu nog niet naar de kapper geweest om bij te kleuren. Ik weet niet of het schadelijk is, volgens de boeken is verven niet schadelijk. Bij blonderen weet ik het niet. Misschien moet je dat eens vragen, of verven mag... Hier zitten namelijk andere stoffen in, bij blonderen zit er waterstofperoxide in.

Dan kan je je haren in de originele kleur terug laten verven, heb je in elk geval geen uitgroei....

Laat even iets van je horen als je wil....

Groetjes,

Jolanda

Hoi Meiden

Ik ben zelf kapster en zover ik weet kan het geen kwaad om je haar te kleuren of te blonderen tijdens de zwangerschap. Zelf raad ik mensen wel altijd aan om het niet te vaak te doen. Ik ben nu 3 mnd zwanger en ik ben dagelijks bezig met permanent en kleurmiddelen, dit is op zich wel een risico, maar als je gewoon eens in de 6 weken je haar laat kleuren is dit in principe geen probleem. In alle haarkleuringen zit waterstofperoxide, zelfs in spoelingen, alleen zijn de persentages dan wat lager.
Let er wel goed op dat er in de salon een goede afzuiging is (geld trouwens ook als je gewoon naar de salon gaat, je zit toch zo meer dan een uur in de permanent, kleur en haarlakdampen) Wat ik wel afraad is om zelf aan de slag te gaan met een thuiskleuring, De concentraties waterstofperoxide hierin zijn vele malen hoger dan dat ik de salon gebruikt worden, omdat in de salon gekozen kan worden tussen 3 sterktes (afhankelijk van het haar ed) In een thuiskleuring zit vaak standaard de hoogst mogelijke concentratie omdat ze garanderen dat ze elk haartype kunnen ontkleuren.
Succes.

Groetjes Natalie

Hoi hoi,

Nou ik heb vanmorgen even lekker de tijd voor mezelf genomen. Ik heb mijn zoontje naar school gebracht en mezelf naar de kapper. Even lekker twee uurtjes ontspannen. En ja ik heb gewoon mijn haren lekker een kleurtje laten geven.

Weet je, je doet het toch ook niet iedere dag. Dus waarom zou je niet gewoon lekker even een beetje verwennerij voor jezelf doen. We krijgen het nog zwaar genoeg hoor. En mijn moeder zegt altijd dat je er beter verzorgt uit kan zien dan als een slons. Gewoon lekker doen dus.

Claudia

Ik heb het ook expliciet aan mn verloskundige gevraagd of het kwaad kon en zij zei dat het geen kwaad kon als je het maar niet te vaak doet!

Dus gewoon lekker verven :)

Terug
Bovenaan