Wie denken erover ook medio februari aan de slag te gaan voor een 2e??

A

Anoniem

Guest
Wie heeft dezelfde plannen? Klets je gezellig mee? Het voelt weer net zo spannend!

Aan de ene kant voelt het een beetje alsof ik hier niet hoor te zijn, omdat ik het idee heb dat de meesten hier aan het klussen zijn voor hun eerste kindje.
Maar voordat ik zwanger werd van ons zoontje vond ik dit forum erg fijn om zo nu en dan gedachten uit te wisselen.En om eerlijk te zijn zeiden mijn man en ik 1,5 jaar geleden (tot zijn 1e verjaardag zo'n beetje) dat we het er bij 1 wilden laten. T was zo'n heftige verandering en mijn man werkt ook nog eens onregelmatig... Maarja dan begint het toch weer te kriebelen. En je doet alles met zoveel liefde... Ok eerlijk ik vind mijn eigen ding ook errug belangrijk, maarja 1 blik van je kleine.... en dat moedergevoel, nou daar heb ik nog wel wat van over voor een evt 2e!!!

Heel bekend dat gevoel! Mijn dochter is 9 maanden en ik zou alvast gaan ontpillen, rekening gehouden dat we geen sex zouden hebben op vruchtbare dagen en bingo, eerste pilvrije maand meteen raak hahaha! Het is nog heel pril en onwerkelijk dusja, wij gaan ook voor een tweede!

Vind het anderzijds ook weer heel eng hoor! Indd de gebroken nachten, met 1 ben je behoorlijk vrij nog en met 2 is dat minder etc.etc.. Allemaal zorgen om waarschijnlijk niks!

Als ik niet zou hoeven werken had ik wel heeeeel veeeel kinderen gewild, dan was het wat makkelijker te plannen denk ik!

Hoihoi

Wij gaan ook voor de tweede.
Onze zoon wordt in december 2.
In juli ben ik gestopt met de pil, zit nu in ronde 5.
Ook ik ben wel eens onzeker, zal het allemaal wel lukken. Dit forum is echt voor iedereen. Of het nu je eerste of de vijfde is. Iedereen kan hier gewon lekker van zich af schrijven. De ander moed inpraten of even van je onzekerheid af komen.
Dus welkom hier en klets lekker mee.

Liefs, Peet

Hoi hoi! Leuk dat jullie reageren!
Wat spannend allemaal he?
Onze zoon wordt in april 2, van hem was ik de 2e maand al zwanger, zegt natuurlijk helemaal niets over een evt 2e zwangerschap. Dat maakt het ook spannend, maar waar ik me vooral zorgen om maak is dat ik tijdens mijn eerste zwangerschap erge last had van Hyperemesis Gravidarum (erg ziek zijn de eerste 17 weken) en na enig contact met de VK heb ik begrepen dat de vrouwen die bij eerdere zwangerschappen zo ziek waren 67% bij de volgende zwangerschap ook weer ziek zal zijn!!!! Toen ik zwanger was vd eerste was het al erg, 4 dgn opgenomen aan het infuus. Maar wat als ik het weer krijg? Heb mijn naaste familie op de hoogte gebracht van de plannen, ivm extra opvang, maar wat verder??
Mijn man werkt in de avonden en weekenden. Gelukkig zijn dan de meesten vrij, maargoed....
Hadden jullie daar ook last van?
Enneh... betty 8175: van harte gefeliciteerd!!! Ben benieuwd hoor, hou me op de hoogte ;-)

Terug
Bovenaan