wie doen er ook mee aan moeders voor moeders

A

Anoniem

Guest
hoi dames

Ik was /ben erg benieuwd wie van jullie doen er ook mee met MVM?
Ik heb vandaag de flessen gekregen dus hopelijk stinken ze niet erg haha
Ik hoop ook dat ik ze deze keer de volle tien weken kan gebruiken , de vorige keer heb ik ze helaas maar 3 weken kunnen gebruiken want toen kreeg ik een mk
Maar we kijken vooruit toch?

Liefs Danielle (5wk)

Hoi Danielle,
Daar ben ik weer (heb het eigenlijk druk, maar kan me slecht concentreren, dus dan maar even op het forum....). Ik doe sinds maandag meer met MvM. Tijdens de eerste zwangerschap ook meegedaan en in april ook, maar toen, net als jij, maar 3 weken... Laten we gewoon voor de volle periode gaan, ok?! Ik heb me nog nooit zo verheugd op het mogen plassen in waterkannetjes ....
Even een praktisch vraagje: heb jij tips (of iemand anders) om die dingen niet al te erg op te laten vallen. ik loop steeds als ik vermoed dat er mensen langskomen met die bussen te slepen (zo gaan ze opde oppasdag van oma in de wasmand en staan ze beneden in de meterkast; niet heel praktisch...).
Liefs,
Merel

Ik heb er ook aan meegedaan. Nu ben ik 36 weken zwanger, dus nu niet meer

Je kan van die grote boodschappentassen om de kratten heen doen. Dan vallen ze niet meer zo op. Maar een echte oplossing is het niet, want mensen gaan toch in die tassen kijken.. Denk ik zo.

Ook ik heb lopen slepen met die flessen als er weer eens visite kwam....

hoi merel

we gaan gewoon die volle 10 weken volmaken!!

Ik bewaar de flessen/ kratten in onze slaapkamer en de fles die ik gebruik zet ik boven bij de wc en als er visitie komt die gaan eigenlijk toch niet boven naar de wc! En anders zet in het in een kastje van de badkamer.
Maar ja ik weet natuurlijk niet of jij een wc boven heb anders zou je 1 fles in de eeehhh............ miss toch de meterkast bewaren. haha  weet je zeker dat oma hier niet komt. En wanner ga jij het vertellen dan aan je ouders/ schoonouders?

Liefs Danielle

Hoi meiden,
ik heb ook aan mvm meegedaan en ik had de flessen in de kelder staan en eentje die ik gebruik had ik in de wc boven staan.
bij mij mocht iedereen ze zien want toen ik wist dat ik zwanger was heb ik het tegen iedereen verteld.
ik was toen vijf weken.
van mij mocht de hele wereld het weten zo blij was ik.
en als het mis mocht gaan dan weten ze het nog dat je zwanger was en wil je ook graag wat steun.
wat maakt het uit dat iedereen het vroeg weet.
gr lisette 21weken zwanger inmiddels

Ik heb niet meegedaan aan mvm. Voelde er niet zoveel voor om eerlijk te zijn.

liefs Suus

hoihoi,

ik doe op het moment ook mee
ik ben zwanger van ons eerste moppie en omdat het allemaal zo snel en makkelijk ging bij ons vond ik het niet meer dan logisch dat ik iets deed voor de meiden die niet zo veel geluk hebben. moet zeggen dan het niet altijd even makkelijk en fijn is, zeker niet als je heel nodig moet, maar ik heb het er wel voor over. en de geur is zeker ook niet altijd erg aangenaam. (probeer de fles zo ver mogelijk van mij vandaan te houden), maar goed het is een kleine moeite.
ik ben nu ruim 6 weken bezig en moet er nog 3 ( ze waren erg traag met het maken van een start afspraak daarom de eerste week niet meegedaan).

ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben als het voorbij is, maar ik denk als het bij een tweede weer zo makkelijk gaat dat ik zeker weer mee ga doen.

o de flessen staan bij mij trouwens onderin de trapkast, heeft niemand iets te zoeken en 1 fles staat in de badkamer achter de wc en als ze die zien nou jammer dan (ondertussen weet iedereen het in mijn directe omgeving wel)

nou meiden hoe vol en tuurlijk maken jullie gewoon die 10 weken vol
groetjes happydays

Haihai,

nou hier ook lekker in de weer met plaskratten, haha.
Ik ben nu bijna klaar en heb de volle periode meegedaan.
ik vind het conserveermiddel in de flessen erg vies ruiken maar ik ben toch niet misselijk dus voor mij was het geen probleem. Ik kan me wel voorstellen dat het een behoorlijk grote opgave is als je wel misselijk bent.

En zoals hierboven al gezegd werd: ik had zoveel geluk en misschien heeft iemand anders nu hetzelfde geluk. Het schijnt wel dat je zowat een hele rivier vol moet plassen willen ze er 1 ampul Pregnyl van kunnen maken. Maargoed, alles is meegenomen zeggen ze bij MvM.

Goed dat jullie het doen, hoor, hou vol!
Groetjes, José

Terug
Bovenaan