Hallo
Mijn man en ik volgen de cursus, dat wil zeggen hij is nu afgelopen, maar er blijven bijeenkomst avonden tot dat iedereen bevallen is.
Waar gaan jullie hem volgen?? En bij wie?
Zover ik weet is het maar 1 organisatie. Die oorspronkelijk in Den Haag zit, maar Sytske die komt enkele dagen per week naar limburg om daar de cursus te geven. Wij volgen hem dus in Beek. Wij betaalden 195 euro. En ik moet zeggen echt de moeite waard. Je krijgt allerlei dingen geleerd en je krijgt veel mogelijkheden te zien. Waar je dan zelf de voor jou geschikste uit kan zoeken. Wat ik verder erg pretttig vind is dat ze ook een beetje het alternatieve cirquit bewandelen. Dus veel op natuurlijke basis. Echt alles van de hele zwangerschap komt aan bod, partners worden heel goed er bij betrokken en daar kun je dus straks als vrouw fijn op terug vallen op het moment dat je in de stress raakt.Verder vond ik het heel erg fijn dat we een rondleiding kregen in het ziekenhuis op de verloskamers. We hebben daar heel veel vragen kunnen stellen echt super.
Dus ik zou zeggen ga ervoor. Wij hebben er heel veel aan gehad, en nu nog kan ik als ik wil bellen als ik vragen heb, als straks de bv niet goed gaat enz. Ze hebben een heel team paraat met dokters, vk, lactatiekundige, therapeuten en veel in het alternatieve aromatherapie Haptonomie enz enz. Erg prettigmocht je het nodig hebben.
Veel suc6 geniet van je zwangerschap
Groetjes Doortje 39,1 weken