Wie doet er wel eens liga door de fruithap?

A

Anoniem

Guest
Hoi Moeders,

Mijn kleine meid is bijna 6 maanden, en krijgt b.v. Ze was niet zo goed gegroeid, nu zijn we van de weeromstuit maar direct met fruithap begonnen. Niet dat ik hier een spectaculaire gewichtstoename van verwacht, maar we vonden het een mooi moment.

Nu is mijn vraag of jullie wel eens liga door de fruithap prakken. Hoe bevalt dat? En pureer je dat of laat je het grof?

Ben benieuwd!

groetjes
Mandarijn (ik mag wel Peer van m'n nick maken, want tot nu toe heeft ze alleen peer op )

hallo,

mijn dochter van 7 maand krijgt weleens een liga door haar fruit, ik leg de liga in een beetje sap en prak het dan fijn en daarna het fruit erbij.

groeten carla

Als ik vers fruit geef, doe ik er bijna altijd een Liga erdoor......
Even verkruimelen en dan met he fruit samen pureren. Het maakt het wat grover en dat vindt Maaike erg lekker!

Peer, bijv. is erg dun, het zou haast door een fles kunnen.
Vanmorgen heb ik er ook maar een liga doorgedaan. Maakt het wat minder waterig en de smaak blijft.

Hoi,

Ik deed heel vaak liga door het fruithapje, al is het alleen maar om het wat 'vaster' te maken. Menno mag helaas nog niet ivm met allergie. We gaan over een paar weken met groente beginnen.

Francien

Heej Dames,

Daan is vandaag 4 maanden geworden, gisteren dus een mooi moment gehad om aan de fruithap te beginnen. Mag ik er nu ook al liga door heen doen? Het is zo dun, is toch niet makkelijk eten!!!

x Yvon

Hoihoi,
bedankt voor de reacties!
Nu heb ik af en toe nog steeds bijzonder heftig last van zwangerschapsdementie, dus ik heb nog steeds geen liga in huis
Gelukkig lust de kleine meid de fruithap ook wel zo hoor! Peer is inderdaad wel zowat vloeibaar, ze kan het haast slurpen.

Goed om te weten in elk geval dat ik daar dus liga door kan doen!

groetjes
Mandarijn

Terug
Bovenaan