Wie duimt er met me mee ???

Hallo iedereen,

Ik ben nu net 5 weken zwanger, uitgerekend voor 13 april, zoals iedereen hier, maar ik kan wel wat steun gebruiken. Ik ben namelijk zwanger na drie miskramen, en ik ben ontzettend zenuwachtig-onzeker. En ook voor mij gaat de tijd zo traaaaaaaaaaaaaag voorbij ..... de dagen duren net weken, ... ik heb me hier maar aangemeld om wat afleiding te zoeken en misschien ook lekker mee te kletsen over alle ditjes en datjes van een zwangerschap, want dit zou inmiddels mijn derde kindje kunnen worden als alles goed gaat. Dus ik heb al wat ervaring. Ik heb begrepen dat jullie een lijstje bijhouden, hoe werkt dat ? Wel leuk hoor zo`n forum waar iedereen in dezelfde maand uitgerekend is !! groetjes Ans

hoi Ans,

wat fijn dat het opnieuw gelukt is. Wel heel rot dat je al 3 kindjes verloren bent.
Ik zal heel hard voor jou en voor de rest  ( ook mezelf) duimen, dat wel allemaal gezonde kindjes ter wereld brengen.

De miskramen bij de hoeveel weken waren die als ik vragen mag??

Groetjes

welkom!!

hopelijk kunnen we je genoeg afleiding bieden hier.....Hebben we zelf ook wel af en toe nodig hoor!..

Wil je iets met ons delen over je miskramen?..als je het niet wilt hoeft het niet hoor..

gr marjolijn

Terug
Bovenaan