Wie een kloppend hartje bij circa 6 weken 4 dagen?

Hallo allemaal,

Aankomende woensdag heb ik mijn eerste echo. Ik ben dan 6 weken 4 dagen. Ik krijg deze echo vroeg omdat ik een verhoogd risico heb op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus er wordt in eerste instantie gekeken of het op de goede plek zit. Daarnaast hopen we op een kloppend hartje.  2 eerdere zwangerschappen kreeg ik ook omstreeks de 1e  6 weken een echo  en toen klopte het hartje wel maar ik weet niet meer precies hoever het toen exact was.

Ik ben dus even benieuwd of er hier  dames zijn die ook een vroege echo hadden nog voor de  7 weken en of er een hartje te zien was...

lfs ing  

hoi Inge,

Allereerst gefeliciteerd met jullie wondertje (heb je verhaal gelezen!).
Ik heb na een miskraam in oktober ook in deze zwangerschap een erg vroege echo gehad, ik was 6 weken en 2 dagen en daar was een hartje op te zien!
En ik lees net het berichtje van Duits Meisje, en die had met 6+4 weken ook een kloppend hartje op de echo.
Kan natuurlijk zijn dat er wat marge in je cyclus zit, maar bij jullie is het zo duidelijk wanneer alles gebeurd is dat ik denk dat je een grote kans hebt dat er idd een kloppend hartje te zien is! Mocht dit niet zo zijn dan kan het natuurlijk ook zijn dat de echo gewoon net iets te vroeg is.......

Veel plezier bij je echo en geniet van je zwangerschap,

Liefs Rimke
26+3 weken

Gefeliciteerd Inge!
En wat spannend voor je!
Ik heb een keer een echo gehad bij 5 weken en 6 dagen en had toen een kloppend hartje en bij mijn zwangerschap nu had ik bij 6 weken en 4 dagen ook een kloppend hartje. Dus als je termijn klopt, dan zie je hoogst waarschijnlijk een hartje.
Succes ermee.

heeej ing!
Wij hadden met 6 weken een klein knipperlicht. Het kan dus wel maar het hoeft nog niet......Ik duim in ieder geval voor je dat er iets moois aan het knipperen is in je buik!! ik denk aan je!!

xxx
Sjan

Heb ook met 6 wkn en 4dgn echo gehad omdat ik heel veel last had van kramp en klein beetje bloedverlies...
En ik had een duidelijk kloppend hartje... En er waren ook geen signalen waaruit ze konden zien waar ik die krampen van had...

Ik zit nu op 33 wkn en 4 dgn...

Groetjes Annelies

Hoi Inge,

Wij hadden een echo bij 6 weken en 2 dgn. Het hartje klopte toen al. De gyn zei dat het echt nog maar net klopte. Ik kreeg een vroege echo ivm een operatie aan mijn eileiders en dus ook een verhoogte kans had op een EUG.

Waarschijnlijk ben ik een paar dagen later uitgerekend omdat ik een late eisprong heb maar het verschil is minder dan een week en dan houden ze je 1ste dag van je laatste menstruatie aan.

Succes!!!

Ester

Hoi Inge,

Heb afgelopen maandag een echo gehad dat is standaart hier in Duitsland, was toen ook 6wk en 4 dgn en het hartje klopte toen ook dus grootte kans dat het bij jouw ook zo is!!!! Heel veel succes hoop dat alles goed is!!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan