Hoi!!!!!!
Grappig, een paar dagen geleden vroeg Muizeke ook al naar een echobureau in Brabant.. Wij zijn bij mijn vorige zwangerschap wel 3 x naar Laila geweest, maar het is dan ook mijn tante, haha.. Ik weet je dus ook niet veel over prijzen te vertellen, maar wel dat ze het heel erg leuk doet, stelt je echt op je gemakt en de manier waarop ze over je kleine druif praat is ook errug leuk. Fijn vind ik ook dat ze medisch naar het kind kan kijken, dus de 20 weken echo doen we ook bij haar.. Wij gaan aanstaande zaterdag voor onze eerste echo daar! Wel grappig hoor, dat je tante en je man en jij weten wat het wordt, maar de rest van de familie niet..
Maar goed, ik denk dat je het zelf moet ervaren, en je kunt natuurlijk altijd van tevoren naar haar bellen om te vragen hoe lang de echo precies gaat duren. Je kunt er overigens zelfs 's avonds en in het weekend terecht..
Doe je haar wel als je er heen gaat(en dat geldt ook voor de rest) de groeten van haar nichtje Maranke, haha, kijken hoe ze reageert? En effe vertellen hoe het is gegaan..
Groetjes
Maranke