Wie ervaring met etos vroege zwangerschapstest??

Wie o wie van jullie heeft ervaring met de test die nieuw is bij Etos.test 10 dagen na je seksueele contact ik ben benieuwd of jullie daar positieve ervaringen mee hebben.

alvast bedankt

Nice

Nice
Ik zie al een aantal topics dat je heel erg zenuwachtig aan het wachten bent op je NOD. Dat is heel logisch maar het beste wat je kan doen is wachten tot je NOD (of misschien zelf nog 1 dag later) en dan testen.
Soms gaan zwangerschappen mis op 1 of 2 dagen voor je NOD. Als je niet test denk je gewoon: ach ik ben ongesteld geworden. Als je 4 dagen voor je NOD positief test en het gaat mis, dan ben je eerst heeeel erg blij en daarna val je heel diep en heb je echt het gevoel dat je een miskraam hebt gekregen.

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik heb nooit voor of op mijn NOD getest en ben op die manier ook niet zo vaak teleurgesteld geweest met een negatieve test.

Succes met zwanger worden

DeeDee
10 weken zwanger (na ruim 2,5 jaar en via IUI)

Ik zou, hoe moeilijk het ook is, zeker wachten op NOD! De helft van alle bevruchtingen gaan mis bij het innestelen en geven dus een 'gewone' menstruatie. In mijn ogen ben je ook pas zwanger als de innesteling geslaagd is. Een menstruatie die toch komt is niet leuk, maar zeker niet zo heftig als het gevoel een miskraam te hebben...

Bovendien kan het een tijdje duren voor je voldoende HCG aanmaakt. Ik had zelf de meest gevoelige testen in huis (6 dagen voor NOD te gebruiken), maar die waren zelfs 6 dagen NA NOD nog niet positief! Pas met 10 dagen overtijd werd een test een beetje positief. En toen maakte het niet meer uit welke test ik gebruikte...

Heel veel succes! Het blijven spannende tijden dat wachten...

Groetjes, Karin
22+4 wkn

Hoi,

Ik heb 2 dagen voor mijn nod de test gedaan, maar dat was omdat mijn gevoel al zei dat ik zwanger was( ben het al eens eerder geweesten, heb nu een zoon) en dat ik al verder was dan ik in eerste instantie vermoedde. Moet aanstaande donderdag naar de gynacoloog voor een echo en controle om te kijken hoe ver ik precies ben.Mijn laatste menstruatie was, net als een paar andere hier, te verwaarlozen en mijn borsten bleven gespannen. Toen ik de test deed was hij binnen enkele seconden overtuigend en dat houd in dat je hcg gehalte al hoog is. Ik zou gewoon wachten tot je nod.Dan is je kans op een positieve test hoger dan ervoor.

groetjes Evelien

Terug
Bovenaan