wie? ervaring met lilypads

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

wie heeft er ervaring met de nieuwe lilypads. Dit zijn zoogkompressen die bestaan uit siliconen. Met gewone zoogkompressen heb ik de ervaring dat je ze ziet en dan zijn het net twee van die koplampen. Graag zowel positieve als negatieve ervaringen.    

Groetjes van knof

Hallo

Ik heb vorig jaar de lilipads gekocht omdat ik zoveel melk verloor en er geen kompressen tegen aankonden en dacht dat deze beter zouden helpen.
Ik kon geen borstvoeding geven   en had daarbij zoveel melk dat ook de lilipads helaas niet helpen en deze zijn dus denk ik alleen praktisch als je ook borstvoeding geeft of kolft. Bij mij liep nl de melk er gewoon langs na een tijdje en dan ben je dus helemaal nat.
Maar je ziet ze niet in elk geval zoals de normale die toch een kleine verdikking geven.
Ik hoop dat er meer mensen reageren die een goede ervaring hebben in combinatie met borstvoeding geven of kolven.

groetjes nath

Ik heb ze ook gebruikt, maar meestal gebruikte ik toch de gewone zoogcompressen.
Bij mij hebben de lily P nooit gelekt, nu had ik ook geen toeschietreflex en lekte ik weinig tot niet.
Omdat mijn dochter regelmatig spruw had was het makkelijker om wegwerp compressen te gebruiken.

groetjes Rene

Ik vind het waardeloze dingen!

Ten eerste lekken ze en ten tweede heb ik na verloop van tijd hele zere borsten gekregen met soort van harde plekken erin.......ben met die padz gestopt en mijn borsten een paar dagen heel goed leeg gekolft en nu gelukkig geen last meer......ben wel rond de 25 euro geloof ik armer......weg gegooid geld dus......wat MIJ betreft.

Groetjes Gea
mama van Stefan(05-10-2006)en 2 andere kids.

Terug
Bovenaan