wie ervaring met midstream test?????

A

Anoniem

Guest
hoi,

Ik heb zojuist een zw test gedaan van matcare midstream, en nu krijg ik een duidelijke doorzichtige tweede lijn, het lijkt wel een vouwtje of zo maar wel duidelijk, wie heeft ervaring?

groetjes natascha

Ik heb ook midstream, zowel ovulatie als zwangerschaps.
Heb er goede ervaringen mee.
Eerst dacht ik met de ovulatie van jeetje, werken die dingen wel?! Hahahah, maar na een heeeele dikke streep te zien is gebleken van wel! (en dat ik natuurlijk weining geduld had met m ´n eisprong...)

Maar een streep is een streep.
Wat ik deed bij die testen is de test openmaken en het plastic schermpje verwwijderen.
Vaak heb je weerkaatsing van het licht. Dat maakt het lastig.
Als je het plastic schermpje verwijderd, en m dan in goed daglicht bekijkt, zul je zien dat als het een streep is je er niet meer omheen kunt!

Hou je me even op de hoogte?
Groetjes Sientje

hoi hoi,

Het was denk ik wel een licht streepje want na een tijd werd het streepje echt donker, ik weet dat je dan eigenlijk niet meer mag kijken maar toch, nu kan het 2 dingen betekenen, of ik had een vette innestelbloeding of het is weer mis gegaan en heb ik nog wat hcg in mijn urine, ik test over een paar dagen nog eens, maar ik vind het echt super spannend, bedankt voor je berichtje en ik houd je op de hoogte.

groetjes natascha

Terug
Bovenaan