Wie ervaring met ovu testen van sensitest?

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Wie heeft er ervaring met sensitest en dan de ovulatietesten? zijn ze goed?Dit zijn de goedkoopste en daarom vraag ik er eigenlijk naar, het zijn een soort van dipsticks?

hoop op positieve verhalen!

groetjes, Nice

Hoi,
Heb bij de tweede zwangerschap ovu-test gebruikt.
Oudjaarsavond pos => nieuwjaarsochtend geklust 2 okt baby.
Bij mij hebben ze prima geholpen, ha ha...
Maar als je regelmatig vrijd heb je ze eigenlijk niet nodig.
Maar ik was nieuwschierig wanneer mijn eisprong nou was.
Gr Anita

Hoi Anita,

Haha ja idd eigenlijk heb je ze niet nodig maar ik heb een onregelmatige cyclus dus het is wel handig.
En fijn dat het toen meteen raak is.Mijn zoontje was ik ook meteen de eerste ronde zwanger,en de tweede nu laat op zich wachten al 11 rondes en nog geen baby,dus nu ga ik weer aan de ovu testen.

xxx nice

ps: ben jij nu ook weer zwanger

Hoi,

Ik gebruik de testen ook en werken prima. Naar mijn idee zijn ze betrouwbaar. Kloppen tot op de dag!  Ik gebruik ze omdat ik maar één eierstok heb en benieuwd was of ik wel iedere maand een eisprong zou krijgen, zou niks  uit moeten  maken en  ook zo moeten zijn maar toch... Helaas is het tot nu toe nog niet gelukt om zwanger te raken  (na 4 maanden) maar dat ligt niet aan  dat ik geen eisprong heb, want mijn testen zijn iedere maand weer positief!! Nu nog een weekje wachten of het nu wel gelukt is....
Succes ermee!

Hoi Nice,
Gisteren NOD en nu nog geen RD.
Wel misselijk bij flagen en zere borsten.
Heb net zwangerschapstest besteld bij sensitest.
Dus dinsdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Maar mijn gevoel zegt dat het raak is.
Gr Anita

Hallo

Ik heb ook de ovutesten gebruikt en beide keren ben ik zwanger geraakt !
Ook ik had een onregelmatige cyclus, vandaar ook de ovutesten

K had op woensdagavond mn ei en twee weken later positief getest !!
Ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger  van ons eerte kindje :)

Succes !!

Groetjes Maike Sanne

hoi hoi,

Ik heb de afgelopen 2 maanden ook van sensitest de ovulatietesten gebruikt
Wel de gevoelige zeg maar,ben er erg positief over want sinds ik ze gebruik voel ik ook mijn eisprong.

Veel su6

He Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reactie ,s maar als je ongregelmatig cylcus hebt moet je dan pas later beginnen met de ovulatietest ben benieuwd naar ervaringen.
En ik heb eigenlijk ook het idee zwanger te zijn weer maar kan pas over een weekje testen ben zo benieuwd, ik las ook op de site van sensitest dat er testen zijn die je 6 dagen eerder kan uitvoeren zijn deze betrouwbaar? ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee?

@Anita: hopelijk komt je gevoel uit en ben je zwanger, zelf heb ik ook het idee,ook omdat ik deze maand op mijn eisprong geklust hebt maargoed je weet maar nooit!

Liefs, Nice

Terug
Bovenaan