Wie ervaring met ovulatietesten?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Wie heeft er ervaring met ovulatietesten? Ik heb ze deze maand voor het eerst gebruikt en zijn alle 10 negatief :( Zit nu op dag 19 van mijn cyclus.
Heb ze van Matcare gebruikt volgens de voorschriften. Heb afgelopen week wel een avond flink buikpijn gehad, die de volgende dag ook weer weg was. Vraag me nu af of het toch een eisprong geweest kan zijn?? In ieder geval veel geklust afgelopen week en ga er voor de zekerheid ook nog maar even mee door.....ben benieuwd naar andere ervaringen.

Groetjes en fijne kerstdagen,

mamaJudy.

Hoi, hoi,

Ik heb dezelfde ovulatietesten gebruikt, ook van Matcare! Vorig jaar heb ik een miskraam gehad en ben gecuretteerd daarna was mijn cyclus zo onregelmatig dat ik mijn vruchtbare periode niet meer kon peilen vandaar dat ik die testen ben gaan gebruiken. Ik heb ze in december en januari gebruikt en in februari bleek ik weer zwanger te zijn en het resultaat mag er zijn, ik ben sinds 6 weken de trotse mama van een heerlijke zoon! Mijn ervaring is dus zeer positief en  voor een  nieuwe zwangerschap ga ik ze zeker weer gebruiken want je kunt veel gerichter vrijen en dat scheelt weer een hoop frustraties! Succes met klussen  en ik hoop dat je snel zwanger  mag zijn!

Groetjes,

Puk  

Hoi Puk, bedankt voor je reactie. De 10e test was uiteindelijk licht positief, dus ben er maar vanuit gegaan dat hij nog positiever zou gaan worden....had helaas niet meer ovu testen in huis. Dus gisteren weer geklust en morgen ook nog maar voor de zekerheid. En dan afwachten......op de NOD, laat die RD maar lekker wegblijven!!!

Groetjes,

mamaJudy.

quote: mamaJudy schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-12-2006 21:32:20'));

Hallo meiden,

Wie heeft er ervaring met ovulatietesten? Ik heb ze deze maand voor het eerst gebruikt en zijn alle 10 negatief :( Zit nu op dag 19 van mijn cyclus.
Heb ze van Matcare gebruikt volgens de voorschriften. Heb afgelopen week wel een avond flink buikpijn gehad, die de volgende dag ook weer weg was. Vraag me nu af of het toch een eisprong geweest kan zijn?? In ieder geval veel geklust afgelopen week en ga er voor de zekerheid ook nog maar even mee door.....ben benieuwd naar andere ervaringen.

Groetjes en fijne kerstdagen,

mamaJudy.

Hoi MamaJudy ik heb precies dezelfde ervaringen als jij. Geen een positieve test  maar op  testdag 10 wel iets donkerder roze dan de andere dagen.
Ik vraag me af wat ik nu moet geloven..
Groetjes Olivia

Hoi Olivia, toevallig dat jij hetzelfde hebt gehad!! Ik ga nu maar afwachten, heb 4 jan mijn NOD. Heb deze ronde wel een goed gevoel erover, maarja dat zegt ook weinig natuurlijk... en jij?

Groetjes,

MamaJudy.

quote: mamaJudy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-12-2006 20:31:15'));

Hoi Olivia, toevallig dat jij hetzelfde hebt gehad!! Ik ga nu maar afwachten, heb 4 jan mijn NOD. Heb deze ronde wel een goed gevoel erover, maarja dat zegt ook weinig natuurlijk... en jij?

Groetjes,

MamaJudy.

Ha MamaJudy (grappige naam)
Tja, ik heb er ook wel een goed gevoel over (had 25 dec mijn NOD maar nog niets te bekennen, maar wel een negatieve test op 26 dec) maar durf het eigenlijk niet meer te hopen. Dit is ronde 7 voor ons, ik ben heel even kwijt hoe lang jullie al bezig zijn, maar al die negatieve testen ben ik zooooo zat!!
Veel succes nog en we horen wel weer van elkaar

Hoi hoi,

Ja onwijs balen elke keer zo'n negatieve test hé. Heb het ook al een paar keer gehad en dan een paar uur later de duivels op bezoek. We zitten nu in de 4e ronde. Ben al wel in mei gestopt met de pil, maar toen nog ff een paar maanden veilig gedaan....totdat manlief er klaar voor was.
Spannend voor jou nu joh!! Hou me idd op de hoogte. Succes met wachten.

Groetjes,

MamaJudy.

Hey.

Ik heb 2 maanden geleden de ovu.testen van Matcare gebruikt.
Had een dag een donkere kleur, maar niet zo donker als de controle streep. De dag erna was hij nog lichter. We hebben het wel op de dag gedaan dat de streep het donkerst was, maar heeft helaas niet mogen baten bij ons. Werd dus gewoon ongi.
Het kan ook best zijn dat je een late eisprong heb hoor, omdat je op dag 19 nog geen positieve test had. Mijn eisprong is ook pas na dag 20.
Ik heb een cyclus van 27 tot 33 dagen.
Zou de volgende keer dus later beginnen met testen, als ik jou was.
Succes, hoop voor je dat je nu wel zwanger bent geworden en dat de testen niet meer nodig zijn.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan