Wie ervaring met Quinny Buzz?

Hai allemaal,

Ik ben me aan het orienteren op een kinderwagen en mijn oog is gevallen op de Quinny Buzz.

Nou is mijn vraag:
Wie heeft een Quinny Buzz en hoe bevalt ie?
Zijn er voor-en nadelen?

Het lijkt mij een mooie compacte kinderwagen, maar kan ik er bijv. ook makkelijk mee door het bos wandelen? Of moet ik dan 3 grote wielen hebben?

xES

Hallo,

wij hebben ook de Quinny Buzz...inmiddels al ruim 2 jaar....hij bevalt ons super goed en wil niet ruilen voor een andere wagen...

het enige nadeel wat wij er aan ervaren is nu de tweede opkomst is dat er geen buggypot, of iets anders achter de wagen kan voor ons zoontje....alleen van bibi de bobike....

in het bos etc bevalt hij ons super goed....

suc6 met het oriënteren.....trouwens bij sommige winkels hebben ze verschillende soorten ondergrond waar je het kunt uittesten bijv. bij Babypark, maar ik weet niet of die bij jullie in de buurt zit

Gr. Denise

Hai Denise,

Bedankt voor je reactie!
We hebben hem ook gekocht hoor, hebben bij Prenatal inderdaad gereden op diverse ondergronden......

Hij is echt fatastisch!

Groetjes, xES

hey hoi,

ik weet cker dat je er veel plezier aan zult hebben.....

welke kleur heb je gekocht dan????

wij hebben de oudere versie natuurlijk hahaha omdat we `m ook al bij ons zoontje van 2 hebben gebruikt, en ik vind de nieuwe zow leuk....maar goed de onze is nog super en dan is het zo zonde om een nieuwe te kopen he haha...

suc6 ermee

groetjes denise

hoi
ik heb ook een quinny buzz voor mijn zoontje vind hem zelf erg heel fijn en handig in gebruik heeft ook weinig ruimte in de kofferbak.
echt een goede keuze dus
Nice

Hello,

We hebben een strawberry-rode gekocht, echt zooooo mooi!
Helemaal super, over 3 maandjes ga ik er lekker mee heen en weer rijden! hahahahaha

Groetjes, Es

Terug
Bovenaan