wie ervaring met vroege zwangerschapstest?

A

Anoniem

Guest
hoi,

Vraagje, je hebt tegenwoordig die testen die al 6 dagen van te voren kunnen aangeven of je zwanger bent. Wie heeft daar ervaring mee? Aan de ene kant is het wel erg veel geld voor een test, aan de andere kant: ik wil het zo graag weten deze maand.

groetjes, keesje

hoi keesje,

Ik heb ze gekocht bij www.sensitest.nl  daar kosten ze 3,99 euro. Het zijn de midstream xtra
Ik heb vanochtend getest. (2dagen eerder) en hij was POSITIEF!!!  
Ik zal je wat glitsers sturen****************************************
Ik zal voor de duimen!!

succes meid

groetjes ingrid

Hey dames,

Heb dit topic maar even opgerakeld, want wilde even wat vragen over die testen.
Ik heb a.s. woensdag mijn NOD en ik had ook via sensitest die testen besteld, 3 voor €9,99 ofzo. Er staat op de buitenkant van de verpakking dat hij 6 dagen eerder test, 3 uur van te voren niet drinken of plassen, maar aan de binnenkant staat 4 dagen voor je menstruatie...vaag he?
Ik heb dus zaterdagavond een test gedaan (had in die 3 uur daarvoor wel gedronken en geplast), kwam gewoon in m'n kop op ineens...maar hij was dus heel duidelijk negatief...Kan ik er nu vanuit gaan dat ik woensdag gewoon ongesteld word, of zijn er meerdere die die test gedaan hebben en eerder negatief testte, maar later wel positief?!

Het wachten duurt zo lang!
(zit in de 5e ronde voor m'n 1e kindje!)

Bedankt voor jullie reacties!

Liefs Joepie

je kan later nog wel positief testen (dan had je nog niet genoeg hormonen om positief te testen zeg maar, dat verschilt bij elke vrouw heel erg) ik kan 4 dagen voor mijn NOD testen (toen testte ik al positief bij mijn zoontje) maar dat kan zelfs nu pas 4 dagen na mijn NOD bv zijn je kan er niets over zeggen, ik ken zelfs iemand die helemaal   niet positief kan testen (zelfs bloed pas vanaf 8 weken zwangerschap) dus je kan er nog niets over zeggen, geen bloed geeft moed zeggen ze :)

Terug
Bovenaan