wie ervaring, snel zwanger na miskraam

A

Anoniem

Guest
ik heb een vraag heb net een miskraam gehad, en mijn vriend en ik hebben wel besloten gelijk door tegaan. wie heeft hier ervaring mee. zowel positief als negatief, is het geestelijk zwaar. en wie was er snel weer zwanger of juist niet. of wachten jullie eerst een menstuatie af. dankjewel

Hoi toet,

ik heb net twee miskramen achter de rug en ook besloten met mijn vriend om door te gaan.

hoop dat het nu wel lukt en dat het dan ook goed blijft gaan.

Heb twee kindjes uit een vorig huwelijk.

De wens voor nog een is zoo groot...

Wel ben ik begonnen met tarweciem capsules te slikken,hewb veel goede dingen er over gehoud.

is een echt vitamine dosis...

Liefs Roselien.

Hey toet,

Ik heb wel eens gehoord dat je na een miskraam of bevalling heel erg vruchtbaar bent, maar dat weet ik niet zeker hoor bennatuurlijk geen gyn!
Volgens mij moet je ook gewoon doen wat jullie het beste lijkt, als jullie gelijk door willen gaan en dat voelt goed zou ik dat gewoon doen hoor!
Heel veel succes met zwanger worden!!

Groetjes Annemiek
21w5d

hoi hoi,

Ik heb begin december een miskraam gehad. Ik was toen in de 6e week. Mijn cyclus was direct weer op gang, alleen had ik wel wat bloedverlies tussendoor. Vandaag heb ik getest en ben ik zwanger! Er  zijn dus twee cyclussen overheen gegaan bij mij. Ik had altijd last van bruinverlies een paar dagen voordat ik ongesteld  zou worden, daarom heb ik tarwekiemoliecapsules geslikt en nu heb ik geen druppel verloren.  
Ik wil je veel sterkte toewensen en hoop dat  je snel weer zwanger bent.

Gr. Caroline  

hoi toet

3 1/2 jaar geleden ook miskraam gehad was vrij snel erna weer zwanger....
Nu in jan heb ik een buitenbaarmoedelijke zwangerschap+ miskraam gehad (was een tweeling) ben nu ook weer bezig om zwanger te worden iedereen verwekt het op zijn eigen manier .Ik heb zelf zoiets het komt niet terug dus waarom moet ik zo lang bij stil staan.. Natuurlijk was het erg pijnlijk om gelijk 2 vruchtjes te verliezen maar life gose on...Ik zie wel wat er van komt

De eerste keer werdt ik in ronde 8 zwanger.
Helaas vrij snel een miskraam.
We zijn er ook gelijk weer voor gegaan.
En toen was ik na 7 rondes weer zwanger.
Ben ondertussen 37 weken en 2 dagen zwanger.

Succes!

Liefs,
Mandy (een andere als voorgaande bericht)

Terug
Bovenaan