Wie géén zwangerschapsverschijnselen en toch zwanger??

A

Anoniem

Guest
Iedereen is op zoek naar verschijnselen en ik heb helemaal geen verschijnselen... Om toch hoop te houden (en voor de meiden net als ik): wie van jullie testte zwanger en had op dat moment NERGENS last van?

Niet van ogen, borsten, tepels, krampjes, ogen, meer plassen etc?

Ik hoop op veel reacties..  geeft weer lekker hoop (ik maak me nl. al niet gek genoeg in de wachtweken )

Thanks!!

Ik kan niet uit ervaring meepraten helaas, maar een hele goede vriendin van mij had  helemaal nergens last van. Zij had de 12 weken echo echt nodig om te beseffen dar ze echt zwanger was want ze voelde totaal geen verandering in haar lichaam.

Beetje hoop?

Hoi,

Ik testte positief, terwijl ik geen zwangerschapsklachten had dus het kan wel. Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent, omdat  heel veel meiden op dit forum al voor hun NOD allerlei zwangerschapsklachten hebben en als je dat bij jezelf niet herkent, maakt je dat onzeker.  Ik had dat ook, maar ik testte positief. Helaas heb ik afgelopen week te horen gekregen dat ik een miskraam droeg. Hou  hoop en laat je niet gek maken, want iedere vrouw is anders.  

Gr. Angie75

Angie, wat heftig en verdrietig zeg. Hopelijk ben je snel zwanger van een gezond kindje.

Dank voor je reactie. Helaas al vroeg ongi geworden, gisteren i.p.v. woensdag. Ik vind het erg moeilijk om mezelf niet gek te maken met denken en voelen, toch komende maand wat meer proberen.

Sterkte!

Terug
Bovenaan