Wie ga naar gastouder!

Hallo.

Juliaan begin deze week bij de gastouder.ik kan bijna niet slapen.ik vind niet leuk om hem daar te laten.
Omdat ik geen werk kan vinden,heb ik besloten om een opleiding te gaan volgen.al dus moet Juliaan drie dagen naar de gastouder. :(

Hebben jullie ook zo moelijk?
Hij is altijd met mij geweest en voelt zo raar om hem los laten.

ohhhhhhhh

is een hele stap he... ineens je mannetje 3 dagen wegbrengen! maar denk maar zo je investeerd in de toekomst!
Succes met je opleiding...
en succes met het wegbrengen van juliaan... komt helemaal goed meid....

Jochem en floortje gaan ook naar een gastouder maar dan geen 3 dgn doordat ik maar 16 uur werk en om 15 uur begin is het vaak maar 1 a 2 keer in de week van 14.30 tot 17 uur zeg maar.
Floortje word door de oppas om 15.15 opgehaald van school.
Je kindje weg brengen is nooit leuk en blijft moeilijk.
Wel vind ik gastouderopvang een van de meest fijne vormen van oppas!
Een goeie tip laat juliaan een paar keer oefenen!
Heeft je gastouder meerdere kindjes?
Welke opleiding ga je doen?
En idd het is investeren in je toekomst!

liefs louise

Daley gaat over een maandje voor het eerst naar de creche, zijn zus Jessie zit er ook al op dus en mijn oudste zoon Levi is er ook altijd naar toe gegaan!.
Ze hoeven er maar 1 dag in de week naartoe van 11.30 t/m 16.00. En ze gaan 1 dag voor 4 uurtjes naar opa en oma.
Het is inderdaad altijd even wennen om je kindje weg te brengen. Maar uit ervaring weet ik dat mijn kids het heeeeeel leuk vinden lekker spelen met andere kinderen, knutselen (buiten)spelen samen eten drinken enz.
Succes
Groetjes Anne

idd niet makkelijk maar komt echt wel goed vaak hebben wij moeder er meer moeite mee dan de kids, wanneer gaat hij voor het eerst wennen?

hoe lang duurt je opleiding?

hier passen papa en oma op als ik werk en vroeger hadden we een oppas aan huis erg fijn hoor

pascal gaat sinds hij 7 maanden is naar de gast ouder.
wij vinden het een super oplossing.
het is huiselijk, kleinschalig. en de communicatie verloopt erg fijn.
gisteren had ik een evaluatie gesprek. we waren allemaal erg positief.
natuurlijk moest pascal wennen in het begin.
maar nu kijkt hij niet eens meer op of om als ik weg ga. pascal gaat verschillende dagen, en verschillende tijden omdat ik in de zorg onregelmatige werktijden heb.

wij zijn erg blij met ons besluit.
geef vooral aan hoe jij het thuis doet, hou zoveel mogelijk dingen gelijk. ook wat tijden van eten en slapen betreft. ik geef pascal elke keer een schriftje mee, daar schrijf ik eventuele bijzonderheden in, en de gastouder schrijft hoe het die dag is gegaan.
als ik dat allemaal terug lees, zie ik een enorm stijgende lijn in pascal zijn gedrag daar. geweldig.

smooty

bedankt voor jullie lieve reacties.

Morgen is eerste lange dag.maar wij hebben een lieve gastouder.

dus rustig werkrn aan mijn opleiding die 1 1/2 jaar duur

Terug
Bovenaan