Wie gaan er al naar de gyn????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij zijn nu elf maanden bezig om zwanger te raken en er is in dit jaar heel veel gebeurt rond het zwanger raken. Nu het deze maand weer mis was zijn we vast besloten verdere stappen te ondernemen. Zo heb ik van de week de h.a. gebeld met de vraag of ik door verwezen mocht worden. Wij hadden hier vorige maand ook al een heel gesprek over gehad en ik moest maar aan geven wanneer we er klaar voor waren nou NU dus. We gaan woendag naar de huisarts voor nog een gesprek, ik denk dat hij dan uit gaat leggen hoe en wat ons nu te wachten staat.
Ik vind het echt wel heel spannend hwt gaat nu nog sirieuzer worden dan dat het al was en ik weet niet wat me allemaal te wachten staat. Wel weet ik ongeveer wat voor methodes er allemaal zijn maar weet niet wat voor methode ze bij wie toe passen en waarom. Nu is mijn vraag of hier al mensen zijn die al onder behandeling zijn en mij daar bij willen helpen en hun verhaal met mij willen delen zodat ik weet wat ons te wachten staat.

Al vast bedankt

Natasjha

Hoi

Ik ben sinds januari onder behandeling bij de gynaecoloog.
We zijn pas sinds sept 04 aan het klussen.
Ik ben vrij snel doorgestuurd naar de gynaecoloog, Mijn huisarts kent me vrij goed, we werken regelmatig samen.
Ik ben doorgestuurd omdat mijn menstruatie niet op gang kwam, en dit voor pilgebruik ook al een zooitje ongeregeld was.
Ik vind het erg prettig om onder behandeling van een gynaecoloog te zijn. Ze hebben er tenminste verstand van.
Wat is de reden dat jij naar de gynaecoloog gaat?
Ik hoop voor je dat je een gynaecoloog krijgt waar je je op je gemak voelt en vertrouwen in hebt.
succes.

Groetjes Carol

Hoi, belandde per ongeluk op dit forum door een verkeerde klik en zag je berichtje staan. Wij zijn al 3 jaar bezig, dus je zult begrijpen dat wij de nodige onderzoeken al achter de rug hebben. Wij mochten pas na 1,5 jaar door de huisrats doorverwezen worden, bij iedere arts is het weer anders. Wat ze dan gaan doen is checken of je een eisprong hebt, zaadonderzoek en dan de verwijzing naar de gyn. waar ze samenlevingstesten gaan doen om te kijken of het zaad wel in jouw baarmoedersljm kan overleven...
Ten minste zo ging het bij ons.
Hier nog een paar sites die je misschien antwoorden kunnen geven:
www.freya.nl
www.nvog.nl
www.stilverlangen.com
www.kinderwens.nl

Sterkte en succes Nic

Hoi

Bij ons hebben ze nog geen zaadonderzoek gedaan.
Ze hebben bij eerst een inwendige echo gemaakt en bloedgeprikt.
Toen was bij ons duidelijk dat ik geen eisprong aanmaakte.
Daar krijg ik op dit moment medicijnen voor.
Maar ook hier geld, Bij elk ziekenhuis en bij elke gynaecoloog is het weer anders.

Liefs Carol

Hoi bij ons heeft de huisarts al wat onderzoeken uit laten voeren zodat we als alles goed zou zijn we nog niet naar de gyn toe hoefde. Zoals zaadonderzoek en een echo. Helaas was de echo bij mij niet goed en dat was dus de rede om niet langer af te wachten en direkt door naar de gyn verwezen te worden.
Volgende week ga ik voor het eerst naar de gyn toe.
Je huisarts kan dus ook al het een en ander voor je uitsluiten.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan