wie gaan er ook voor een 2e kindje en allebei via de mm??

ik was even benieuwd of hier nog meer meiden zijn die voor een tweede kindje bezig zijn en allebei via de mm zwanger moeten worden.

Ik ben namelijk nu voor ons tweede kindje bezig en ook de eerste is door iui gekomen.
Na 20 maanden zelf proberen zitten weer in het begin traject met alle onderzoeken maar ze laten niets los over vervolg stappen of wanneer we weer met iui kunnen starten.
 Wordt hier nu al onzeker van.
Voorlopig is mijn bloed goed en ook mijn eitjes groeien goed morgen weer kijken en een samenleings test doen. Volgende week vrijdag ( sinterklaas ) moet man lief zijn aandeel laten onderzoeken en daarna????????????

Wie kan mijn vertellen hoe ze verder gaan? ik heb wel begrepen van verhalen dat als je voor de tweede keer de mm in gaat ze wel sneller gaan helpen maar is dat ook zo???

alvast bedankt Hoff

hoi hoi

als alle uitslagen goed zijn zul je waarschijnlijk starten waar je gebleven bent
athans zo werkt het hier wel.
ook wij hebben de standaart onderzoeken weer gehad en dan starten ze weer waar je gebleven was , in jullie geval IUI dus.
tenzij er dingen veranderd zijn na de bevalling ten opzichte van de vorige keer

maar dat hoor je vast in je vervolg gesprek

veel succes

groetjes moekje , mama van Ryan 24-07-2007 na 3 jaar (met behulp van Hormoon spuiten)

Terug
Bovenaan