Wie gaat er mee naar Ballorig in Assen?

Ik vind het de hoogste tijd om weer eens een meeting te plannen, de feestdagen en  drukte zijn voorbij!
Wie heeft er zin om  op een ochtend af te spreken?
Ikzelf ben op woensdag en vrijdag vrij!!

Heb ff gekeken op de site en kwam dit tegen!

Ochtendarrangement € 4,00 per kind

Op maandag t/m vrijdag gaat Ballorig Assen een uur eerder open, namelijk al om 09.00 uur.
Op deze dagen is er een nieuw ochtendarrangement: spelen van 09:00 uur tot 12.00 uur voor € 4,00 per kind.
Dus een uur langer spelen voor minder geld!

Deze vernieuwde openingstijd en entreeprijs gelden niet tijdens weekenden, vakanties of feestdagen en in combinatie met (kortings)acties.    

Liefs jen en mike

Lijkt me leuk !! Maar mag het wel iets later in januari. Zit nu midden in de verjaardagen. En volgende week ben ik zelf jarig dus heb niet veel tijd nu om af te spreken.
Op woensdag en vrijdag kan ik ook.

Jolanda

Zal ik eens wat data neer zetten?

Vrijdag 25 jan.
Woensdag 30 jan
vrijdag 1 feb
woensdag 6 feb

Natuurlijk kan het ook in het weekend...eerst maar kijken wanneer de meeste kunnen!

liefs jen

JAaah leuk joh
6 februari kan ik wel...
Jen, mag ik dan met je meerijden? Danny heeft op Woensdag altijd de auto mee namelijk.
gezellig!!!

Groetjes Sandra

Hey Jennifer!
Inderdaad, de feestdagen achter de rug, dus de hoogste tijd!
Ik kan op maandagen tm donderdagen. Julian gaat op vrijdag naar de creche.
Ballorig Houten was erg leuk, als Assen nou ook zo leuk is...

Groetjes,
Ellen m v Julian

Hoi!

Lijkt me leuk, eindelijk eens wat forumdames ontmoeten!

Ik kan alleen woensdag de 30e, ik werk elke vrijdag en de woensdag om en om (en 6 feb dus ook)

groetjes Jenneke mv Ivar

Hoi hoi,
30 januari,1&6 februari kan ik ook. Lijkt me weer heel gezellig om iedereen weer in het nieuwe jaar te zien. Hopelijk kunnen er dan meer mama's en kindjes komen. Heb er nu al zin in.....

Jolanda

ff een overzichtje maken....

30 jan
Jolanda
Jenneke
Ellen
Jennifer

1 feb
Jolanda
Jennifer

6 feb
Sandra