Wie gaat er mee naar de volgende ronde???

A

Anoniem

Guest
Wie gaat er mee naar de volgende ronde?? Een ronde waarin velen positief kunnen testen.....

Pink

Hoi Pink,

Ik ga graag met je mee naar de volgende ronde hoor! Voor mij is dit nu de 5de ronde, dus nog niet lang bezig. Probeer er wel rustig onder te blijven maar het is en blijft spannend! We gaan van de week op vakantie en zien dan wel wat er gebeurt.......
Hopelijk gaan er nog vele positieve testen volgen.......

groetjes, Jolanda

hoi pink,

helaas ga ik ook mee naar de volgende ronde......... maar ja...niks aan te doen en het is weer afwachten......
succes in ieder geval !

Ja, ik ga ook mee naar de volgende ronde, helaas.. Had ik ook wel verwacht, mijn vriend was weg tijdens mijn eisprong. Ik hoopte op een lange cyclus, maar je zult altijd zien: juist nu was hij keurig 28 dagen..  Dus nu, met goede moed weer verder ;-)

Succes iedereen, ik hoop dat we over een maand allemaal positief testen!

Hallo allemaal,

ook ik ga (helaas) mee naar de volgende ronde. NOD eind juni (rond de 27e). Spannend! Is voor mij ronde 3, dus we zijn nog maar net bezig, maar t is toch spannend elke keer, en jammer als de RD komen.

Ukkie26

Ook ik ga naar door naar de volgende ronde, in mijn geval, de 2e ronde!
Mn NOD is rond 30 juni, dus dat wordt weer een spannende tijd!

Hallo meiden,

Ok ik ga mee met de volgende ronde, word nu voor mij ronde 2.
Mijn NOD valt als het goed is op de 29ste. En dan ben ik ook nog eens jarig. dus of het word een hele leuke verjaardag......of een wat mindere ...
Maar we wachten het maar weer rustig af.
Sucses iedereen, ik hoop dat het voor een hoop mensen raak zal zijn deze maand!!

Liefs S

hoi pink,
ja ik ga ook mee hoor,maar dat wist je waarschijnlijk al
ronde 5,1e kindje
liefs mier

Terug
Bovenaan