Wie gaat er mee verhuizen naar een planeet zonder babies en zwangeren???

A

Anoniem

Guest
Sorry dames, maar ik heb het even HELEMAAL gehad!!
het wordt voor ons ICSI. SNIK

en de babies en zwangerschappen vliegen om mijn oren. ik wordt er gek van!!! en maar klagen allemaal: "Ik slaap niet omdat de kleine huilt, mijn zwangerschap is zoooooo zwaar. het is zo warm." en sommigen maar vrolijk door roken en drinken (eentje per dag kan vast geen kwaad???) en ondertussen zit ik   maar te wachten tot ik eindelijk de behandeling mag starten!!!
ik heb 1 vriendin (ze weet niet dat we zo bezig zijn, maar wel dat ik het altijd al wil) die is nu zwanger van haar 2de. (allebei in 1 keer raak.. grrrr...zij wel, ik gun het haar wel hoor, maar waarom ik nou niet?!?)zij zegt steeds dingen als, "wacht maar... als je kinderen hebt dan, .... maar als je kinderen hebt.... ja wanneer je kinderen hebt..."
heeel irritant. ze bedoelt het waarschijnlijk niet zo,maar toch.......
en ik moet echt toegeven, dat ik merk dat ik mijn zwangere vriendinnen begin te ontlopen. erg he? bellen gaat nog wel, maar ik wil die buik gewoon niet zien.

ben ik de weg nou echt kwijt of herkennen jullie dit? ik wordt gek van het wachten en begin toch ook wel angst te krijgen 'wat nou als het niet gaat lukken????' Ik heb altijd gedroomd van een gezin met 4 kinderen, nou dat kan ik wel vergeten denk ik.. weeeeeehhhhh.

Zo dat lucht op!
sorry hoor het moest even!
liefs Ella

je kan op die planeet wel zwanger raken hoor! maar dan moet je terug naar aarde verhuizen! haha!

Hoi Ella,

Ik herken het zo goed. De komende 6 maanden worden er bij ons in de omgeving weer 6 babys verwacht. Allemaal heel leuk maar ik wil ook een dikke buik.

Wij zijn aan het wachten op IVF. Gisteren belde een vriend op. Zij wilden nooit kinderen totdat vorig jaar toch een lichtje ging branden. en binnen 2 maanden zwanger. ze is nu 14 weken. Ja proficiat maar waarom bij hun wel en bij ons niet???? Het is zo oneerlijk verdeeld in de wereld. Wij zijn nu al bijna 3 jaar bezig en nog niks. Wij moeten nu de ellende van het de IVF-wereld in.

Ik wil wel even mee naar die andere planeet. Ik heb er ook echt genoeg van.

Dit lucht niet echt op maar een beetje wel. Over een paar dagen zie ik het misschien weer wat positiever in. Ik hoop voor jou ook.

Veel liefs

Nicole

Terug
Bovenaan