WIE GAAT ER MEE, WIE GAAT ER MEE???

nogmaals proberen om wat meer reacties te krijgen, aangezien het topic alweer op de 2-e pagina is beland :-(

Wie heeft er zin om mee te gaan naar de jonge gezinnen beurs 2009?
Met kindjes is uiteraard gezellig, maar mocht je dit niet zien zitten ben je zonder ook meer dan welkom.
We hebben elkaar zo'n 2 jaar geleden leren "kennen" via het jonge gezinnen forum, dus waarom dan ook niet via deze weg afspreken?
Had het ook op Hyves al aangekaart, maar daar heeft helemaal nog niemand op gereageerd...

Ik zou zelf het liefst donderdag of vrijdag gaan, dan zijn o.a. Nijntje, Elmo, Ome Willem er, dat vindt Isabelle helemaal het einde!

Geef even een mailtje aan dollfijn@hotmail.com of reageer op dit bericht, dan stel ik volgende week de datumprikker in voor wanneer we gaan.

Enne: ook vriend(inn)en mogen mee!

Liefs Monica

Hoi Lenie,

Ik ga per trein, ik heb doordeweeks geen beschikking over de auto en met de bus is vanaf Alkmaar onmogelijk.

Zou je mij je mailadres kunnen sturen?
Dan stuur ik maandag diegenen die al hebben gereageerd een mail van de datumprikker.

Dit is mijn mailadres: dollfijn@hotmail.com

Groetjes Monica

Het lijkt me opzich wel leuk, maar dacht altijd dat dit heel gericht was op zwangere damens.
Elke keer als er wat werd afgesproken kon ik niet maar vind het wel heel leuk om jullie eens in het eggie te zien, hihi.

Ik ga het zeker proberen om er te zijn,

Liefs Marina

hoihoi

ik ga niet mee.
leek me wel erg leuk, en ben er nog niet geweest dus d8, nou waarom niet gezellig met de meiden dan he :D
maar alleen de treinreis is al 20 euro!

helaas houd het dan voor mij op.
vind t toch wel een hoop geld, voor alleen de reis hihihi

liefs, do

hee meiden

wij willen er ook graag heen maar het hngt ervaanaf wat de entree van de beurs is en wanneer de beurs is
dus als iemand van jullie dat weet hoor ik het grqaag!!!

groetjes maurilla

hey meiden,

ik ga toch niet heen.
Ik zie het niet zitten om met zoonlief in de trein te gaan zitten en de bepakte boel ed.
S`avonds hebben we dan met zoonlief en dikke pret met het oog op slapen.
wij slapen dan dus ook niet!

Duss meiden die wel gaan,
heel veel plezier en misschien volgend jaar
groeten lenie

Terug
Bovenaan