ik ben ook met groente begonnen,omdat dit voedzamer en minder prikkelend (en minder allergeen) voor de darmpjes is dan fruit.ik ben begonnen met worteltjes,dat vond boas wel lekker.toen bloemkool(vers),dat kreeg ik niet eens in de buurt van zn mond.ik vond t zelf ook niet erg smakelijk ruiken,dus toen maar een potje spercieboontjes opengetrokken;ook geen succes.toen heb ik hem de volgende dag maar wat banaan gegeven(potje),dat ging er wel in!zelfs papa vond t lekker.daarna heeft hij peer gehad(vers),ook wel lekker en gisteravond heeft meneer heerlijk gesmikkeld van bruine bonen(potje).en vanmorgen heeft hij aan mn nectarine gesabbeld.was ook wel lekker.boas krijgt het nu dus een beetje door elkaar.beetje uitproberen wat hij lust.ik had me voorgenomen om alles heel fanatiek zelf te maken,maar ik heb ontdekt dat de potjes beter eetbaar zijn doordat het anders van structuur is.af en toe gooi ik er wel wat vers doorheen,als ik iets in huis heb of zelf ga eten wat boas ook mag hebben en dan maak ik het wat steviger met nutriton.dat werkt wel,maar zo mooi als uit de potjes krijg je het zelf nooit.ik val dus toch maar vaak terug op potjes.is niks minder gezond,alleen minder puur.maarja,puur is niet altijd even praktisch,als het met zn speeksel weer naar buiten sijpelt en hij moet slurpen ipv happen om t binnen te krijgen.
groetjes kari