wie gaat er naar de 9maandenbeurs????

A

Anoniem

Guest
 Hoi dames,

Gaan jullie ook naar de 9maanden beus? ik wel en heb er veel zin in!! ik heb gehoord dat je daar ook gratis een echo kan laten maken. kan ik gelijk zien wat het wordt!!

gr Chams

Hoi Chams,

Ik ga vrijdag met mijn moeder naar de negen maanden beurs. Ben erg benieuwd. Heb erg eigenlijk niet zoveel zinin maar mijn moeder des te meer.

Groetjes Tarwe

Hoi
Chams,

Ik ga vrijdag de 24 naar de negen maanden beurs met me man.Om nog een aantal dingen te kopen die in de winkel behoorlijk wat in prijs verschillen.En omdat ik het gezellig vind.Maar bij welke stand is dat van die echo?

Lijkt me wel heel sterk dat ze gratis echo's maken want tegenwoordig is op de huishoud beurs en negen maanden beurs veel zelf betalen.Maar dan ben ik wel benieuwd want er zijn 3 echoburo's daar.

Groetjes Haagsemama
37 weken

Hoi haagsemama,

Ja idd het is steeds meer zelf betalen. Ik weet eigenlijk niet welke stand het is, je hebt 2 stand waar je een echo kan laten maken. Kijk anders even op www.9maandenbeurs.nl waarschijnlijk hebben ze daar wel een plattegrond.

succes!

Hoi Chams,

Dit zijn de echoburo's:

Baby Insight
Echografiebureau Baby in Beeld
EchoVision, 3D.

Ik zelf hoef echter geen echo meer ben al 37 weken en wij weten al wat het word.
Ik heb zelf ook een boekje met aanbiedingen en een plattegrond daar heb ik alles ingekleurd wat ik als eerste wil zien dus dan kan ik kijken op de plattegrond en zo naar de kraam/stand lopen.

Maar was wel benieuwd welke die (gratis echo's maakt).

Groetjes Haagsemama

ik ga zondag naar de negenmaandenbeurs.ik heb ook gelezen dat ze een gratig echo doen.ik durf het alleen niet,want ik ben pas 8,5 weken en krijg de dinsdag erop mn eerste echo bij de vk.ik ben bang dat als ik het daar laat doen en er is iets niet goed.....nee,ik dan liever bij de vk.
groetjes kari

kari,

weet jij mischien welke van de 3 een gratis echo maakt?

Hi,

Waar hebben jullie dit gelezen dan?
Want ik heb op de site gekeken van de 9maanden beurs en daarna
op de plattegrond en toen op alle 3 de echo bureaus geklikt..maar helaas er stond bij allemaal dat je moest betalen, en bij 1 zelfs dat je moest bellen om een plek te reserveren..

LIefs San
18 wkn en 4 dagen

Terug
Bovenaan