wie gaat er naar de jonge gezinnen beurs

A

Anoniem

Guest
hallo  

wie gaat er ook allemaal naar de jonge gezinnen beurs in november
ik ga vrijdags 2 november samen met me schoonzus zonder me zoontje die blijft lekker bij papa
je kan er een echo gratis laten maken   ook kan je je buik laten beschilderen en de nieuwste dingentjes vinden   ook krijg je gratis proefpakketjes mee   altijd leuk toch vooral die laatste maand heb je nog wat extra leuks in de kinderkamer te zetten

ik ben met de eerste ook geweest en het is echt een aanrader alleen heel erg druk druk druk    ik neem me zoontje niet mee wand voor dat manneke is dit te druk en niet leuk denk ik toch

als je de kaarten telefonisch besteld betaal je 11,50 voor een kaartje     nou wat gratis spullekes misschien een echo net voor je bevalling en lekker je buik laten schilderen en een mooie foto van maken als aandenken
dat is eigenlijk geen geld

laat het eff weten wie er allemaal gaat    

Hoi Soraya

Ik ga 3 november naar de jonge gezinnenbeurs, samen met een vriendin die ook zwanger is, we schelen precies 4 weken en 1 dag.
Ik heb er al erg veel zin in!
Ik ben toendertijd ook naar de 9 maandenbeurs geweest, dat was ook erg leuk.
Of je een echo kan laten maken op de jonge gezinnenbeurs weet ik zo niet, dat kon wel op de 9 maandenbeurs, maar zowiezo zijn er erg veel leuke dingen te krijgen/kopen dus zeker de moeite waard!

Liefs

Ik had wel graag gewild, maar nu we in Groningen wonen, is het wel aardig ver, vooral zo op het laatst. En daar komt bij dat mijn zwager en a.s. schoonzusje 2 nov. gaan trouwen, en we dus de hele dag al op pad zijn. Dat zal er bij mij wel lekker inhakken, vooral als ik denk dat deze zwangerschap zo heel veel lijkt op die van ons derde kindje, en geloof me, dan zie ik het helemaal niet meer zitten, laat staan dat ik nog in staat ben om zoiets te doen.........

Dus veel plezier allemaal, geniet er allemaal van en kijk ook even voor mij lekker rond, en vertel me alle leuke dingen maar........

Liefs Hilma

Ik ben wel van plan om te gaan. Weet nog niet welke dag, maar ben dan al met verlof dus hoef het niet te plannen.
Ik hoop wel dat ik tegen die tijd nog kan lopen....
Ben 2 jaar geleden ook geweest en vond het erg leuk.

Groetjes,
RV

hoi hoi,

Wanneer is de beurs precies?
Het lijkt me erg leuk, kijken als we dan ook in Nederland zijn.

groetjes ida

halllo ida

als het goed is   is het van 1 tot 4 november   dond vrij zat zond
ik ga vrijdags dan is me man thuis en kan ik lekker zonder me zoontje     dat is toch wat rustiger lopen en rondkijken  

ik zal zeker laten weten hoe het is geweest en wa er allemaal was

groetjes soraya

Ik ben zeker ook van plan om erheen te gaan. Had er eigenlijk moeten staan vanuit mijn werk maar dat lijkt me 4 weken voor de uitgerekende datum niet zo'n heel strak plan..... volgend jaar weer werken en nu gewoon lekker privé rondstruinen!

Hoi

Ik ben bang dat voor mij de beurs niks word. Ik loop nu al te puffen en te steunen als ik een beetje wat doe. Mensen zeggen dat ik ook al een maand of 8 zwanger lijk, komt omdat er natuurlijk 2 ukkies in me groeien. Momenteel heb ik vakantie maar ik ben ook benieuwd hoelang ik nog kan werken (in de zorg). Over anderhalve week zo'n beetje begin ik weer.

Dus voor mij geen dagjes uit meer. Volgende week nog wel een dagje arnhem proberen maar dat zal ook wel het laatste zijn.

Liefs plodder

Terug
Bovenaan