Wie gaat er naar Spanje deze zomer?

Hoi allemaal,
We zijn aan het nadenken waar we deze zomer op vakantie gaan en of het een camping of een hotel/apparatement gaat worden.
Ook de vraag of we nu moeten gaan vliegen of juist autorijden, daar zijn we nog niet uit.
Grootste nadeel van een appartement vind ik dat je ´s avonds niet veel kan. Vaak een klein balkonnetje waar je niet echt lekker kan zitten. Dan is een camping toch gezelliger denk ik, dan zit je ´s avonds lekker buiten voor je caravan en kun je nog eens een gezellig praatje maken met je buren :0)
Vanavond hebben we gekeken bij camping Valldaro in Spanje, zag er wel gezellig uit!

Ben benieuwd wat jullie gaan doen.

Groetjes,
Ursula (mama van Maureen (3) en Stephanie (16 maanden)

Ik ga niet naar Spanje; Vaals (Zuid-Limburg) is me wel even ver genoeg. Mijn schoonfamilie woont 450 km verderop in Duitsland en die tripjes vind ik al lang genoeg met onze peuter op de achterbank! Sterker nog, wij merken dat de rit van gemiddeld 6 a 7 uur (met stops) al een uur te lang is voor haar!

Dus ik kan je 1 ding aanraden; ga niet helemaal met de auto naar Spanje! Neem dan het vliegtuig maar. Is ook intensief, maar voor je kleintje wel wat beter te doen denk ik.

Alvast veel voorpret!

Jacoline.

Hoi!

Wij gaan naar Spanje, camping Mas St Josep in Santa Cristina D'Aro, dichtbij Valldaro. Wij gaan met de auto. Voorheen gingen wij altijd naar Frankrijk, maar ook echt het zuidelijkste. Dus nu 100 km verder ongeveer. Wij rijden 's nachts, met onze oudste nooit geen problemen gehad. Of hij sliep of hij zat rond te kijken. En nu moeten sommige niet gaan zeggen dat dat niet mag zolang in een autostoel, want dat kan echt geen kwaad voor die 2x per jaar (heen en terug dus...). Ik vind een camping echt ideaal. Lekker rustig voor de tent, naar het zwembad of even met de auto ergens heen. Ga je vliegen heb je niet je eigen auto binnen bereik. Als ik zou vliegen zou ik een hotel uitkiezen waar veel te doen is, maar als je dan iets wil gaan zien, moet je altijd iets regelen. Of je moet natuurlijk daar een auto huren.
Wij stoppen trouwens wel regelmatig, ff de benen strekken, slapen de kindjes ga ik ze echt niet wakker maken.

Succes met je keuze!

Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan