wie gaat er no op vakantie???? ik twijfel!!!! jullie mening........

hallo,
we willen graag nog even op vakantie, in eigen land!!!
maar dan wel in mijn 36e week!
ben aan het eind van die week 36 voledige weken!
heb al een kindje rondlopen, en het zou voor hem wel leuk zijn, ff weg!
heb ook niet echt complicaties.
hoe denken jullie erover????

Ik zou ook gewoon gaan! Zelfs al woon je in Groningen, en ga je naar Maastricht op vakantie, ben je nog in 3,5-4 uur thuis. Dus....als je dan de eerste krampjes voelt, en je gaat gelijk, redt je het (doorgaans) nog makkelijk.... En even lekker ontspannen is ook wel fijn!

Hoi Wynie,
Ik zou ook gewoon gaan hoor! Tenzij je een turbo bevalling verwacht? Maar anders heb je nog genoeg tijd om naar huis te rijden toch? Als je met de tent gaat laat je die desnoods staan als het begint, kunnen vrienden of familie vast wel voor jullie ophalen!
Veel plezier!

Hoi Wynie,

Als jullie nog graag een weekje op vakantie willen, dan moet je dat doen. Uiteraard wel even overleggen met je vk. En ik zou ervoor zorgen dat, mocht het beginnen, je snel naar huis kunt en dat thuis natuurlijk alles helemaal klaar is. Zodat je als je terugkomt van vakantie niet nog veel moet doen.

Veel succes met jullie keuze en als jullie gaan, een hele fijne vakantie.

Groetjes,
Susan

hallo wynie
als ik jou was en me goed zou voelen zou ik lekker gaan , lekker genieten.
ik ben nu 37+3 dus durf niet zo goed meer, heb ook al een kindje die is nu 5 jaar en begint zich echt te vervelen ik vind het ook niet leuk voor haar maar kan er niks aan doen.
ik kan geen hele dagen meer sjouwen.
Als je besluit te gaan wens ik jullie een hele fijne vakatie en mooi weer toe.
groetjes mascha

Terug
Bovenaan