Wie gaat er nog meer voor een derde kindje??

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik ben 30 jaar en heel blij met mijn 2 gezonde zoontje! Mijn man en ik hebben besloten voor een derde kindje te gaan. Gek.. je zou zeggen dat je  alles al zou   moeten weten na 2 zwangerschappen maar toch zoek ik altijd dit soort sites op. Elke zwangerschap is toch weer anders! Ik zit in de tweede ronde en 5 april is mijn NOD dag... ik duim.....

Zijn er nog meer mensen die voor een derde kindje willen gaan??

Heitje

hoi hoi, ik ben sacha, 31 jaar en mijn vriend en ik hebben eveneens besloten om voor een derde te gaan...ik heb al 2 gezonde schatten (jongen 5 en meisje bijna 4) dus je zou kunnen zijn dat het pure luxe is hahaha
En inderdaad, het meelezen op dit forum, de onderzekerheid, de spanning, de hoop en soms ook de teleurstelling maakt iedereen mee....ook als je al 2 zwangerschappen achter de rug hebt.....ik heb mijn NOD op 31 maart dus moet ook nog kleine 2 weken in spanning zitten, zit pas in de 1e ronde dus heb mezelf al voorbereid op het feit dat het niet meteen de eerste keer raak zal zijn...

In iedergeval veel leesplezier en succes!!!!
groetjesssssss

Hoi Heitje,

Ik ben Monique, 32 jaar. Ik heb ook 2 heerlijke zonen. Een wordt volgende week 4 en de ander over twee maanden 2.

Vanaf oktober zijn we bezig voor nummer 3. Ik heb nu al 2 miskramen gehad. Deze maand zijn we weer volop bezig. Is heel spannend.

Mijn NOD is 3 april. Moet nog twee weken wachten. wel ben ik nu misselijk, vol gevoel en veel eetbuien. Ik reken nergens op.

Mensen in mijn omgeving weten dat we voor de derde gaan. Vaak krijg ik de reactie: zeker voor een meisje. Maar dat maakt me niet uit. Een jongen is weer heel leuk! Maar het onbekende,een meisje is weer spannend. Momenteel met de vele mk-en (4 keer)  is het voor mij heel duidelijk: Als ik de eerste 12 weken maar door ben. Dan zien we wel verder.

We moeten nu eerst nog 2 weken wachten op onze, hopelijke NOD!

Liefs, Monique

Hoi,
Ook wij gaan voor een derde kindje. Ik heb een dochter van vier en een zoontje van twee. Ik zit in de derde ronde, maar ga er van uit dat het wat langer gaat duren. de eerste liet ruim een jaar op zich wachten en de tweede zo'n vijf maanden. Ik dacht toen ik mijn spiraaltje liet verwijderen; we gaan het dit keer heel relaxed doen; geen stress, geen ovulatietesten, geen zwangerschapstesten totdat de menstruatie minstens een week uitblijft. Maar ja, ik zit inmiddels aan de tarwekiemcapsules, heb al twee zwangerschapstesten (1ste ronde) achter de rug, en op ovulatietesten kan ik beter aandelen nemen.

Alleen mijn zus weet van onze plannen, maar verder gaat heel onze omgeving ervan uit dat het bij deze twee blijft. "jullie hebben een compleet gezin met een jongen en een meisje", horen we regelmatig. Mijn schoonmoeder heeft zelfs al zonder enig overleg hun baby(logeer)bedje, box en babyspeelgoed weggegeven! Die zal straks zeker verrast zijn...ik verwacht een niet al te positieve reactie van die kant tegen de tijd dat het zover is. Maar daar stoor ik me niet aan en mijn man gelukkig ook niet.

Ik hoop dat we snel allemaal van zo'n derde hummeltje mogen gaan genieten, want er is toch niets mooier dan dat hè!

Groetjes Jeni

Hoi, ik ben 30 jaar en ook wij zijn druk bezig voor een derde! We hebben al een zoontje van negen en een dochtertje van 5 jaar. Toch zijn we flink aan het klussen voor een derde. Ik hoop dat het snel gaat lukken. Groetjes

Hoi Monique,

Nou ik hoop dat je weer lekker zwanger zult raken van een derde kindje en dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben. Het gevoel alleen al is al heerlijk he?

Als je al twee kinderen van hetzelfde geslacht hebt zeggen mensen dat vaak. Ik zeg dan altijd maar dat ik al twee heerlijke jongens heb en dat nog zo'n heerlijk ventje alleen maar een zegen is. Natuurlijk is het krijgen van een meisje wel een stille wens maar ik zou niet meer van haar houden als dat het een zoontje is hoor!

Heel veel succes!

Heitje

Hoi Danielle,

Heerlijk he dat klussen en elke keer is het weer zoooo spannend! Was het alvast maar weer zo ver! Die tijd tussen de eisprong en de NOD duurt altijd zooo lang. Maar ja... we zullen het er maar mee moeten doen toch?

succes
Heitje  

Hoi Jeni,

ha ha toevallig, ik las net je verhaald en ik heb zo'n zelfde soort verhaal. Vanochtend was ik bij mijn moeder en die vertelde dat ze een aantal dingen (die ze voor haar kleinkinderen   had aangeschaft) weg had gedaan. Ze heeft nu inmiddels 7 kleinzonen en ze weet stilletjes wel dat we een wens hebben voor een derde kindje! Ik riep meteen tegen haar dat ze dat niet moest doen want wie weet....

Gek dat je jezelf altijd voor neemt er niet zenuwachtig over te doen en als het puntje bij paaltje komt je het uiteindelijk dan toch doet! Ik zit nu in mijn tweede fase en eigenlijk was ik stiekum al een beetje teleurgesteld dat ik ongesteld werd. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen was ik bij alle twee binnen drie maanden zwanger. Dus nu stille hoop.... Ik had wel wat berichten gelezen om te kunnen proberen van een meisje zwanger te raken door niet rond de ovulatieperiode te klussen maar er 3 dagen of meer er voor! Dus dat zijn we een beetje aan het proberen! Lukt het niet... even blij. Maar wie niet waagt wie niet wint!

Succes met klussen he!
Heitje

quote: jeni reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2006 17:20:40'));

Hoi,
Ook wij gaan voor een derde kindje. Ik heb een dochter van vier en een zoontje van twee. Ik zit in de derde ronde, maar ga er van uit dat het wat langer gaat duren. de eerste liet ruim een jaar op zich wachten en de tweede zo'n vijf maanden. Ik dacht toen ik mijn spiraaltje liet verwijderen; we gaan het dit keer heel relaxed doen; geen stress, geen ovulatietesten, geen zwangerschapstesten totdat de menstruatie minstens een week uitblijft. Maar ja, ik zit inmiddels aan de tarwekiemcapsules, heb al twee zwangerschapstesten (1ste ronde) achter de rug, en op ovulatietesten kan ik beter aandelen nemen.

Alleen mijn zus weet van onze plannen, maar verder gaat heel onze omgeving ervan uit dat het bij deze twee blijft. "jullie hebben een compleet gezin met een jongen en een meisje", horen we regelmatig. Mijn schoonmoeder heeft zelfs al zonder enig overleg hun baby(logeer)bedje, box en babyspeelgoed weggegeven! Die zal straks zeker verrast zijn...ik verwacht een niet al te positieve reactie van die kant tegen de tijd dat het zover is. Maar daar stoor ik me niet aan en mijn man gelukkig ook niet.

Ik hoop dat we snel allemaal van zo'n derde hummeltje mogen gaan genieten, want er is toch niets mooier dan dat hè!

Groetjes Jeni

Terug
Bovenaan