Wie gaat er nog meer voor KID???

Hallo Allemaal,

Ik vroeg mij af of er hier nog meer mensen zijn die voor KID gaan (Kunstmatige Inseminatie Donor) Ik kan namelijk erg weinig forums vinden waar echt achtieve mensen opzitten die ook voor KID gaan.
Graag zou ik hier met anderen over willen praten, hoe zij het ervaren en gewoon om mijn verhaal kwijt te kunnen.

Ik hoop van jullie te horen,

Groetjes N

hoi niek,

ik heb een meisje van bijna 2 via IVF-D. We zijn daarop overgegaan na heel veel mislukte KID pogingen. Nu zijn we bezig voor een tweede kindje. Wil graag mijn ervaringen met je delen, maar liever per mail als je dat wilt. Hoor wel van je.

groetjes, A

Hallo Niek,

Ook wij gaan voor KID! Heb vorige maand mijn eerste IUI gehad, helaas mislukt. Deze maand weer een nieuwe ronde dus...
Fijn om te lezen dat er nog iemand is, in hetzelfde schuitje. Je vindt idd weinig forums over dit onderwerp. Ook ik zou graag met je praten over onze situatie. Liever wel via de mail. Ik hoor het wel.

Groetjes W

Hallo allemaal,

Ik ben een (bewust) alleenstaande vrouw van 28, met een enorm sterke kinderwens. Nadat mijn partner en ik een jaar geleden (voor mij plotseling) uit elkaar zijn gegaan ben ik me nu aan het voorbereiden op zwanger worden van een donor en het bewust ongehuwd en alleenstaand moederschap. De planning is om komend jaar te starten met het traject. Ik zou heel graag jullie ervaringen horen, en met jullie praten over wat ik kan verwachten, of jullie tips en adviezen hebben, alles is welkom. Mocht je nog meer over me willen weten dan vraag vooral raak, of kijk bij mijn 'voorstel'bericht op het voorsteltopic :)

Ik zie dat het laatste bericht in dit topic erg lang geleden is, wellicht kunnen we het op deze manier nieuw leven inblazen, als iemand interesse heeft?

Terug
Bovenaan