Wie gaat er ook kijken?

Morgen komt de Sint aan op tv en toevallig hier ook in de stad. We gaan dus eerst samen tv kijken en dan s middags in het echt hier in de stad komt ie met de boot aan!

Groetjes Babybelle

Ja wij gaan ook kijken, maar dan alleen op TV.
We wilden wel graag naar de stad hier waar hij ook met de boot aankomt maar helaas komt dat met het tijdstip echt niet uit :-( maar volgend jaar zeker ook live naar de intocht!
Ik merk dat het bij Sarah ook echt leeft. Ik begin het zelf ook steeds leuker te vinden omdat zij er zo naar uitkijkt haha.

groetjes Tamar

Wij gaan alleen op TV kijken morgen. Wij hebben een hele kleine haven en het is dan echt te druk vind ik. Maar ik vind het wel gezellig morgen met een chippie en een drankje, gezellig verwarming aan HEERLIJK!!

LIefs Saskia

Ja!!! Leuk!!! Wij gaan zeker kijken. Eerst op tv en daarna op het dorp!! Haha, babybelle, jij bent ook gek op Sinterklaas, met al die topics! Ik ben er ook gek op! Ik ga vanavond de spullen pakken om het huis een beetje te versieren en alles.

Ik ga het opnemen want wij gaan morgen een lange rit maken naar Boxmeer in Brabant (2 uur auto rijden) dus live kijken word niets maar zondag komt hij hier en dan gaan we daar in ieder geval wel kijken,

Gr mascha

Hoi allemaal,

Had graag gaan kijken hier bij de Rijnkade, maar Lieve is ws ziek..
Ze heeft een hele vieze hoest..en verhoging.
En ook nog eens weinig eetlust..haar stem is bijna weg..lijkt alsof ze fluisterd..
Jammer dus voor ons..maar wij kruipen ook met wat lekkers op de bank, onder een plaid, voor de tv..haha
En zondag mogen de schoenen worden gezet..
SPANNEND!
Hang morgen ook weer de slingers op!
Geniet er maar van allemaal..Rina

Hai!
Wij gaan ook kijken!! Nou ja ik ga alleen met Veerle kijken en papa blijft bij haar broertjes. Veerle is al helemaal in de ban van Sinterklaas... hi hi.

Veel plezier!!

Terug
Bovenaan