Wie gaat er ook naar de JONGE GEZINNENBEURS???

Ik ga zaterdag 7 nov naar de JONGE GEZINNENBEURS toe. Samen met mijn beste vriendin. Zijn er meer mensen die één van deze dagen gaan? Ik heb er zoveel zin in! Lekker snuffelen, lekker dagje samen weg, heerlijk!!

Liefs Ro
11w+1d

hoi,
ik ga niet, moet op zaterdag altijd werken.
vorig jaar is een vriendin van mij geweest, ze vond het errug druk!
ben benieuwd hoe jullie het vinden daar?
groetjes.

Ik weet het nog niet. Misschien ook de negen maanden beurs, maar dan ben ik al zo ver dat dat misschien te vermoeiend word. Maar wat is leuker? Negenmaanden of jongegezinnen beurs?

Ik woon in Zuid Limburg dus is een beetje ver uit de buurt. Het lijkt me wel leuk, maar aangezien ik nogal van uitslapen houd en het momenteel ook erg nodig heb op mijn vrije dagen, zal het er niet inzitten.

Hallo,

Wij staan zakelijk gezien ook altijd op de jonge gezinnen beurs en de negen maanden beurs, al jaren, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat echt naar de jonge gezinnen beurs. Is groter, uitgebreider en ruimer opgezet. En de negen maanden beurs is tegelijk met de huishoudbeurs dus dan heb je extra drukte. Dus als je voor eentje wilt kiezen zou ik voor de jonge gezinnen beurs gaan.

En wat de drukte betreft: Als standhouders verwachten we dit jaar veel minder bezoekers dan andere jaren in verband met de economische crisis, dus wie weet valt die drukte wel mee. Zoiezo als je het geregeld kan krijgen kun je het beste donderdags gaan, is het minst druk.

Veel plezier iedereen die gaat. Ikzelf ga donderdag of vrijdag.

Groetjes,
Kim
11 weken

Terug
Bovenaan