Wie gaat er ook nog testen deze week???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

De meeste kennen mij verhaal al voor diegene die het ff kwijt zij zal ik het ff in het kort beschrijven!!!
Ben nu 36 jaar en we hebben al een lief dochtertje gekeregn dit jaar op 2 maart!!! Maar we zouden nog graag een wondertje willen!!!
Twee weken terug heb ik een test gedaan en die was negatief!!! Maar heb eigenlijk heel veel klachten die wijzen op zwangerschap!!!!! Moe , duizelig misselijk, eigenlijk dezelfde klachten die ik had toen ik van ons meisje zwanger was!!!
Maar ja durfde steeds niet te testen, je lichaam kan je ook voor de gek houden en ik heb ook nog geen RD gehad na mijn bevalling!!! Ja en nu wil ik eigenlijk morgen en anders vrijdag gaan testen en vroeg me af of er nog meer meiden gaan testen deze week???
Succes met wachten voor diegene die ook gaan testen het is weer echt spannend!!!

Liefs sandy

Hoi hoi,

Ik ben met de 1e ronde bezig voor ons eerste kindje. Als ik een cyslus zou hebben van 28 dagen zou ik volgende week dinsdag mijn menstruatie moeten krijgen. Ik heb ongeveer 1,5 week geleden erg veel last gehad van 1 kant van mijn buik dus neem ik aan dat dat mijn eisprong is.
Alleen de klachten die jij ook beschrijft, misselijk, duizelig , erg moe, bijna moeten overgeven in de ochtend etc vind ik het ook erg spannend omdat dit misschien ook bij het ontpillen kan passen .
Maar om op je vraag terug te komen als de RD weg blijven dan ga ik of maandag of dinsdag ochtend testen.
In ieder geval veel succes en ik hoop dat het raak is.

Groetjes
Debbie

Hoi Meiden,

Ik ga ook hopelijk ook maandag of dinsdag testen. Ik moet zaterdag of zondag ongi worden.. Ja ik heb nu ook wel wat klachten maar ik ben zo bang dat ik het mezelf allemaal inbeeld omdat ik zo graag zwanger zou willen zijn. Ben wel misselijk maar niet in de ochtend, meestal in de avond en ik heb wel een "zwaar " gevoel in mijn buik.
Ik heb altijd last van mijn eisprong dus weet altijd wel wanneer ik die heb dus die dagen erom heen hebben we flink geklusd dus ik hoop dat ik maandag of dinsdag kan testen..

Veel suc6 jullie ook!

hallo,

ik moet morgen ongi worden en heb net een test gekocht. Ik heb sinds mijn ei-sprong last van bandenbuin in de odnerbuik (soort van spierpijn) en het gevoel alsof ik al weken geleden ongi had moeten worden, ook een soort van steen in mijn baarmoeder. Ik ben niet misselijk wel duizelig en eet veel minder dan normaal. Mijn riem doet me pijn als ik zit, heb ik anders nooit.
Maar...ik ben zo bang dat ik het me inbeeld. Zie me morgen al als de RD's verschijnen helemaal telleurgesteld. Maar kan ook niet wachten met testen....

hoop dat we zwanger zijn....heel veel sterkte!!!

liefs Wendy

hoi dames,

ik ga vrijdag testen. ik ben inmiddels 4 dagen overtijd.  maandag negatief getest. hopelijk vrijdag niet.

succes allemaal!!

Liefs,

Sara

Hallo,

Ik zit in de tweede ronde en voel me deze maand niet echt super. Snel misselijk, duizelig, naar gevoel in mijn buik, laatste paar dagen wat last van mijn borsten(mn als ik lig en dan op ga staan zeg maar). De vorige keer duurde mijn cyclus 40 dagen. De vraag is natuurlijk hoe lang deze cyclus gaat duren.
Heb nu wel een heel klein beetje bloedverlies, maar eigenlijk alleen bij het afvegen. De vorige keer dat ik ongi moest worden, had ik de eerste dag heel veel buikpijn, en dat heb ik nu nog niet. Dus weet niet of dit mijn ongi is die er aan komt. Als het niet doorzet ben ik van plan om zaterdag te testen. En anders nog een weekje te wachten.

Iedereen succes met testen.En hopen op een goede uitkomst

Liefs wanda

Terug
Bovenaan