wie gaat er ook proberen zwanger te worden met nieuwe partner??

A

Anoniem

Guest
Hoi , ik ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die uit een vorig huwlijk of relatie kinderen hebben en nu net als ik met een nieuwe partner   er weer voor gaan . Ik al twee meiden , hij nog geen kinderen.

Ik wil het heeeel graag maar ben soms wel eens bang of er straks door mijn man geen onderscheid zal worden gemaakt..... hij is een super vader voor mijn meiden ze zijn 4 en 2 jaar en bij de jongste is hij al vanaf dat ik 6 mnd zwanger was. (ongelukje). Ze zien hem dan ook als hun echte papa.
Alleen wil het niet snel lukken zijn al meer dan een jaar bezig , en pas gehoord dat het zaad niet goed is ....gelukkig gaan we vrijdag naar de gyn en hopen dat hij ons snel zwanger kan krijgen.

Ik ben benieuwd of jullie in het zelfde schuitje varen.....
veel liefs daan

Hoi Daan,

Zelf zit ik niet in zo'n situatie, maar als ik je verhaal zo lees heb ik het gevoel dat het wel mee zal vallen. Hij is een superpapa voor jouw twee meiden en ik kan me haast niet voorstellen dat hij dan ineens dat niet meer zou zijn. En mocht je toch dat gevoel krijgen (als het eenmaal aan de orde is), dan kun je het toch altijd bespreekbaar maken?
Eerlijk is eerlijk, ik heb zelf nog geen kinderen, maar ik kan me zo voorstellen dat als er een tweede of derde kindje bijkomt, je als ouder misschien even moet wennen aan het verdelen van de aandacht. Maar ik krijg uit jouw verhaal echt de indruk dat het met jouw man wel los zal lopen.
Hoop dat je hier wat mee kunt...

Heel veel succes met zwanger worden. Nu jullie gericht wat hulp krijgen waar het nodig is, gaat het vast wel snel lukken! Ik duim voor je!

Liefs, Tess

Hoi Tess , ik denk inderdaad dat het ook niet zal gebeuren hoor!!!! maar soms speelt het wel eens door je hoofd , ik heb het wel eens zien gebeuren bij kennissen en dat is heeel erg....

Ik hoop ook maar dat we morgen positief nieuws krijgen want wij willen dit zo graag , en wat ook nog speelt is dat ik een operatie kan krijgen waar ik al heel lang op zat te wachten, maar de arts geeft als advies eerst je kinderwens laten vervullen ..... er zit dus wel enig druk achter want die operatie heb ik ook nodig....ivm overgewicht.
Nou , ik ga weer stoppen want ik krijg klanten in mijn winkel!!

liefs daan

Hey meid,

Tja, soms zit je even in Twijfelland hè, ik herken dat goed! Zeg, maar probeer je niet al te druk te maken meis. Het klinkt misschien afgezaagd, maar ik geloof echt dat er voor alles een plaats en tijd is onder de zon. Het komt allemaal wel goed met zwanger worden en operatie en papa! Houd moed hoor!

Knuffel van Tess

hoi Daan,

Ik heb ook een "nieuwe" man, en ik heb 2 kinderen van mijn eerste man, hij is verongelukt 2 week voor de bevalling van de jongste, de oudste was toen 1 en half.
mijn 2e man was de beste vriend van mijn eerste man. hij paste ook wel eens op de oudste.

6 maand na het overlijden van mijn man kreeg ik een relatie met hem, was niet de bedoeling, maar het overkwam ons gewoon. vanaf het begin van het overlijden was hij er gewoon voor mij en de kids.

Mijn man is een echte vader voor mijn kinderen. hij brengt ze vaker naar bed dan dat ik dat doen. ik kan mij niet voorstellen dat hij gekker met een kindje van ons samen zal zijn. alleen zal hij dan de bevalling en de geboorte meemaken (als wij zwanger mogen worden) als wij wel een woorden hebben over de kinderen, dan ben ik geneigt om te zeggen "het zijn MIJN kinderen , en hij zegt dan; NEE ook van mij. en zo is het!! hij doet de opvoeding ook.

zijn ouders zij ook echte opa/oma, meer dan de eerste schoonouders!!!!!!!!!!
wij zijn getrouwd toen de oudste 3 was en de jongst 1 en half. wij zijn nu 4 jaar getrouwd en de kinderen zijn 7 en 5 jaar.

nu maar hopen dat wij een keer aan de beurt zijn. Wij zijn nu in ronde 17, volgende week krijg ik een hsg onderzoek. verder zag alles er goed uit, ook bij mijn man.

Het zal allemaal wel loslopen.
Liefs Tamara
ronde 17 3e kindje

Hai Daan.

Ook ik zit in die situatie en heb ook 2 meiden uit n vorige relatie. Mijn meiden zijn 4 (bijna 5) en 3. Mijn nieuwe vriend heeft ook  2 kinderen een jongen van 12 en n meid van 7. Ik snap heel goed wat je bedoeld als je denkt dat ie onderscheid gaat maken, maar meestal als de kids nog jong zijn bouwt hij toch n band met ze op, dus ik denk dat je je niet zo druk hoeft te maken. Succes en ik hoop dat je snel zwanger wordt.

Tamara

Wat ontzettend naar dat je dat heb moeten doormaken, net voor de bevalling je man verliezen, dus hij heeft t kindje niet kunnen zien. Hoop voor je dat je alles n beetje goed hebt kunnen verwerken.

Groetjes Simone

Terug
Bovenaan