Wie gaat er ook voor een derde kindje?

Hallo meiden,



na lang wikken en wegen hebben mijn man en ik er voor gekozen te proberen een derde kindje te krijgen. We hebben al een zoon van 6 en een dochter van 5. Heel lang gedacht dat we compleet waren maar nu al een paar maanden het gevoel van nog eentje. Ik heb jaren lang de pil geslikt, nu een week of 5 geleden gestopt. Ben zo benieuwd hoe het gaat lopen! Ik zou graag ervaringen delen!
 
Hoi Mary!

Wat ontzettend leuk!  Ik ben nu ook bezig voor een derde kindje...oudste dochter is 8 jr jongste 8 maanden bijna 9 maanden. Morgen heb ik mijn eerste folikel meting  (😊 ik doe iui )

Ben benieuwd hoe vaak we deze keer een behandeling nodig hebben 😀 vorige keer was het bij de 5e iui raak! (Al was ik met de eerste iui nog  voordat deze plaatsvond spontaan zwanger helaas miskraam,  lichaam van slag en toen de 5e iui raak)

Succes!

Groetjes,

Annemarie
 
Spannend Anne Marie! Ik vind het ook weer net zo spannend als bij de eerste. Het bizarre is dat ik ook geen babyspullen etc meer heb, alles verkocht. En ineens toch weer die kriebel. Jij hebt nog een kleintje rondkruipen zie ik aan de leeftijd. Leuk hoor! En al een grote dochter. Heb jij altijd 3 kinderen gewild?
 
Hoi Mary!

Jaaa gruwelijk spannend ook al is het nog niet zo heel lang geleden dat ik zwanger was,  je bent toch weer benieuwd hoe het voelt en hoelang het duurt hahahaha!

Ja ik heb altijd 3 kinderen gewild toevallig loopt het zo, mijn oudste komt uit een andere relatie die al over was toen ik bleek zwanger te zijn....maar ook toen heb ik altijd gezegd 3 kindjes zou ik geweldig vinden  :)

Ze kruipt trouwens net pas hahaha en krijgt hopelijk snel haar eerste tandje want hij komt niet door vreselijk vooral de nachten 😨

Vandaar dat ik nog babyspullen heb want van jill had ik niets meer 😊

Owww ik hoop dat je snel zwanger bent!

Groetjes
 
Mijn eerste 2 kinderen schelen maar 17 maanden. Zat er toen dus nog middenin en moest alles zelfs dubbel kopen natuurlijk omdat de oudste zelf ook nog maar klein was.

Vreselijk he die nachten. Die tandjes doen ook zo verrekte zeer!

Ik hoop voor jou ook dat het snel mag lukken!

Ik heb 5 jaar de cerazette minipil geslikt dus in principe zou ik meteen zwanger kunnen worden. Was bij mijn tweede ook zo. De eerste keer was raak haha vandaar dat ze ook zo dicht op elkaar zitten. Ik hoop dat het snel raak mag zijn. Ik wil eigenlijk wel graag voor mijn 35ste zwanger zijn😃

Groetjes!
 
Wat leuk!

Wij hebben onlangs ook besloten om voor een derde kindje te gaan. Wij hebben al een dochter van bijna 6 en een zoon van 4. Ik was echt nog aan het idee aan het wennen dat we er voor gingen, al heerlijk aan het  dagdromen en zo😉 Bleef gelijk de eerste maand mijn ongesteldheid al uit. Ben vandaag 3 dagen overtijd en vanochtend getest en ja hoor... Zwanger! Zo leuk! Maar nog zo onwerkelijk☺️

Ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn!

Liefs
 
Super leuk joh dat jullie voor een derde kindje gaan!  Ik zou ook heel erg graag willen maar m'n man staat er niet achter... We hebben 2 jongens van 6 en 3,5. M'n man zei eerst: als jij het graag wil dan sta ik daarachter. Nu verzint hij allerlei smoesjes.... Ik kan ook echt nog geen afstand doen van alle te kleine kleding en spullen.

Stonden jullie er beide achter? Of ook nog ergens een twijfel?

Groetjes Marieke

p.s. Dit is voor mij de eerste keer op een forum...

 
Terug
Bovenaan